معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت:با وجود توطئه های دشمنان و تحریم های آنان با توجه به تصویب لایحه ی اصلاح بودجه در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت های خوبی برای اقتصاد کشور به وجود آمده است که طی چند ماه آینده اثرات مثبت آن مشاهده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد باقر نوبخت در دیدار با استاندار خراسان رضوی افزود: با استفاده از این منابع، و فاینانس های پیش بینی شده می توان نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام و طرح های اقتصادی اقدام کرد.

نوبخت در همین راستا از استانداری خراسان رضوی خواست نسبت به تدوین سند و برنامه ی توسعه ی استان اقدام و پروژه های مهم و تاثیرگذار را احصا کند تا از محل منابع فاینانس تامین اعتبار شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور اظهار داشت: تیمی متشکل از نمایندگان استانداری خراسان رضوی و مجمع نمایندگان استان و معاونین این معاونت گزارشی از وضعیت درآمدها، اعتبارات و میزان تخصیص را به طور کارشناسی بررسی و ارایه کنند تا نتایج حاصل از جمع بندی آن در لایحه ی بودجه ی سال آینده مورد استفاده قرار گیرد.

در انتهای این جلسه نمایندگان استان نیز گزارشی از آخرین مسایل و مشکلات استان و همچنین حوزه های انتخابیه ی خود ارایه کردند./ب

برچسب ها: ظرفیت ، اقتصاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.