ساعت ۱۸ امروز؛

فهرست معرفی‌شدگان "تکمیل ظرفیت دکتری" نیمه‌متمرکز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فهرست معرفی‌شدگان تکمیل ظرفیت دکتری نیمه‌متمرکز ساعت ۱۸ امروز از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود.

 حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، فهرست اسامی بیش از ۷ هزار نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله" تکمیل ظرفیت" آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز۹۲ برای شرکت در مصاحبه به همراه کارنامه مربوط از ساعت ۱۸ امروز، چهارشنبه ۱۵ آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. 

وی گفت: آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل در ردیف معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه قرار گرفتند، باید با توجه به نکات و برنامه زمانی در اطلاعیه که به همراه فهرست اسامی آن‌ها بر روی سایت می‌رود، با به همراه داشتن مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه به دانشگاه‌ها مراجعه کنند. 

"توکلی" با اشاره به اینکه عدم مراجعه برای شرکت در مراحل مصاحبه و پذیرش به منزله انصراف از پذیرش تلقی می‌شود، گفت: نظر به اینکه برخی از دانشگاه‌ها علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و در خصوص ساعت حضور اطلاع رسانی لازم را مشخص می‌کند، لذا به کلیه داوطلبان اکیدا تاکید می‌شود به "وب سایت" موسسه‌ای که قرار است که در مصاحبه آن شرکت کنند مراجعه کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار