نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال گذشته مشکلات زیست‌محیطی در خوزستان تشدید شده است و باید در این‌باره چاره‌ای اساسی اندیشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عباس پاپی‌زاده اظهار کرد: مشکلات زیست محیطی در خوزستان روز به روز در حال تشدید شدن است و طی سال‌های اخیر این وضعیت رو به وخامت است.

وی با اشاره به اینکه باید جلوی تشدید شرایط را گرفت، افزود: باید کاری کرد که وضعیت در خوزستان رو به سامان بگذارد و وضعیت نابسامان در مسائل زیست محیطی را بهبود بخشید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خوزستان از نظر آلودگی نفتی در کشور جایگاه نخست را دارد، گفت: در خوزستان مناطقی مانند مسجدسلیمان و دزفول از نظر آلودگی نفتی وضعیت بسیار تاسف‌بار است و در برخی از شرایط زندگی انسان اصلا امکان پذیر نیست.

پاپی‌زاده عنوان کرد: پدیده ریزگردها در خوزستان در 15 سال گذشته به حدی حاد شده است که زندگی انسان را به مخاطره می‌اندازد و سلامت مردم را در استان نشانه گرفته است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان استانی و ملی باید برای رفع مشکلات در این حوزه تلاش کنند و در این باره از همه توان دیپلماتیک و اعتباری استفاده کرد تا مشکلات در این بخش به حداقل کاهش یابد.

وی گفت: خوزستان توانمندی‌های زیادی دارد و باید کوشید تا این استان در بخش زیست‌محیطی مشکلاتش را پشت سر بگذارد و این مهم امکان پذیر است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.