اگر مبلغ خـریـداری شده محصولات کشاورزی ارائه شده در بورس کمتر از مبلغ خـرید تضمینی آن در کشور باشد ، بورس، ما به التفاوت آن را به کشاورز پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: کوتاه شدن دست واسطه ها از بازار محصولات کشاورزی و حاکم شدن نظم بر عرضه تولیدات کشاورزی از مزایای راه اندازی بورس است .

طلعتی درزمینه ورود کشاورزان به بورس افزود : یک کشاورز می تواند با مراجعه به شعب بورس به انبارهای مورد تایید سازمان بورس مراجعه کند و در صورتی که محصول او با استانداردهای بورس همخوانی داشته باشد ، محصول خود را به انبار تحویل و قبض انبار الکترونیکی، دریافت کند.

 وی تصریح کرد : این قبض ، روز بعد از تحویل محصول ، در بورس کشور با همان قیمت پیشنهادی کشاورز عرضه می شود و اگر مبلغ خـریـداری شده محصول کمتر از مبلغ خـرید تضمینی آن در کشور باشد ، بورس ما به التفاوت آن را به کشاورز پرداخت می کند.

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی فارس از راه اندازی بورس ذرت در سه شنبه هفته جاری خبر داد وگفت : کشاورزان می توانند با ثبت نام در بازار بورس محصول خود را به موقع فروخته و پول خود را دریافت کنند./س

برچسب ها: پرداخت ، قیمت ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.