رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از جذب بیش از 91 درصدی منابع طرح توسعه کشاورزی در استان خبر داد و گفت: در این خصوص رتبه اول کشور را در اختیار داریم

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی اشرف منصوری گفت: براساس گزارش منتشره توسط معاونت اعتباری و نظارت بر طرح های صندوق توسعه ملی کشور، در مهر ماه 1392 و بررسی عملکرد استان ها در جذب تسهیلات ریالی صندوق برای طرح توسعه کشاورزی، کرمانشاه در صدر استان های کشور بوده است.

وی افزود: موفقیت بعمل آمده در جذب منابع در بخش آب و کشاورزی در استان کرمانشاه حاصل برنامه ریزی مناسب و تلاش شبانه روزی همکاران جهاد کشاورزی و همکاری مناسب دستگاه های همکار بویژه بانک های عامل و همراهی خوب مجریان طرحها بوده است.

منصوری یادآور شد: در حالی استان کرمانشاه موفق به جذب بیش از 91 درصد منابع طرح توسعه کشاورزی شده که میانگین کشوری تنها جذب 30 درصد بوده است.


وی افزود: هم اکنون با بیش از 61 درصد طرح های توسعه کشاورزی کرمانشاه توسط بانک ها یا قرارداد امضا شده و یا در حال امضا است که این نشانگر پیشرو بودن استان در اجرای طرح توسعه کشاورزی می باشد.

دستگاه های اجرایی استان موظف هستند یک درصد از منابع اعتباری خود را صرف کارهای تحقیقاتی و پژوهشی کنند و در این راستا تاکنون 54 طرح به دستگاه های دولتی با 23 میلیارد ریال ارجاع شده تا آن ها بودجه لازم برای اجرایی کردن این طرح های پژوهشی و علمی را اختصاص دهند/س

برچسب ها: منابع ، طرح ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.