باوجودی که زیرگذر دوگنبدان؛ رویای دیرینه مردم این شهر، 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما اختصاص نیافتن اعتبار برای تکمیل، آن را به کابوسی برای مردم تبدیل کرده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، مرکزی ترین نقطه تجاری شهر دوگنبدان محل ساخت زیرگذر این شهر است که مرکز ثقل شهر را تبدیل به جزیره ای پر از خاک کرده که باعث دشواری تردد مردم بویژه در شب شده است.
از همین روست که مردم دوگنبدان خواستار توجه مسوولان برای شتاب بخشی در تکمیل طرح زیر گذر در مرکز این شهر صنعتی و نفت خیز هستند.
مریم عباسی یکی از شهروندان ساکن دوگنبدان گفت: برای رسیدن به بازار مرکزی شهر دوگنبدان ناچار به عبور از کارگاه زیرگذر هستیم که ناهموار بودن مسیر، خاک آلود بودن و وجود گودال های طرح به ویژه در تاریکی شب به دلیل کمبود روشنایی بسیار سخت است.
وی افزود: کمترین بی توجهی در هنگام عبور از این جزیره احتمال افتادن عابران پیاده و خودروها در این گودال ها وجود دارد.
یکی دیگر از ساکنان شهر دوگنبدان گفت: در خیابان بلادیان و بولوار ولی عصر برای طی کردن مسیر یک کیلومتری باید دقایق طولانی در ترافیک وقت صرف کنیم.
رضا کریمی اظهار کرد: از مسوولان انتظار داریم با شتاب بخشی در تکمیل این طرح که قرار بود در آذر امسال بهره برداری شود زمینه گشودن گره های ترافیکی این شهر صنعتی را فراهم کنند.
مدیر اجرایی طرح زیرگذر دوگنبدان نیز گفت: طرح زیرگذر شهر صنعتی دوگنبدان که در حال حاضر 93 در صد پبشرفت کاری دارد با کمبود اعتبار روبه روست.
نصرالله خادمی با اشاره به تخصیص نیافتن هیچ اعتباری در سال 92 برای طرح زیرگذرشهر دوگنبدان افزود: تاکنون 100 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است اما در صورت جذب نشدن اعتبار مورد نیاز طرح زیرگذر، احتمال کند شدن عملیات اجرایی آن دور از انتظار نخواهد بود.
وی با بیان این که شتاب در تکمیل این طرح بزرگ به دلیل واقع شدن در قلب مراکز تجاری و خدماتی شهر صنعتی دوگنبدان دارای اهمیت بالایی است ابراز امیدواری کرد: با اختصاص اعتبار مورد نیاز برای این طرح زمینه شتاب بخشی آن فراهم شود.
مدیر اجرایی طرح زیر گذر تصریح کرد: بهره برداری از این طرح ملی راهکار خوبی برای گشودن گره های ترافیکی شهر دوگنبدان با توجه به موقیعیت راهبردی این شهر صنعتی در جنوب غربی کشور خواهد بود.
طرح زیرگذر شهر دو گنبدان به طول یک هزار و 200 متر از اواخر سال 89 از محل اعتبارات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب کشور در حال اجراست./س
برچسب ها: زیرگذر ، دوگنبدان ، کابوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.