فرماندار شهرستان پردیس گفت: پردیس به واسطه برخورداری از وضعیت توپوگرافی خاص ،هزینه ها را در حوزه مسکن مهر بیشتر کرده است.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:دولت یازدهم خود را مکلف به اجرای پروژه های مسکن مهرو تکمیل آنها کرده است وتاخیز زمانی در واگذاری مسکن مهر به متقاضیان و عقب افتادن آنها از برنامه زمان بندی شده قبل به واسطه تغییرات مدیریتی دولت دنبال واگذاری هفتگی مسکن مهر بود ولی در این رابطه تا کنون شاهد چنین اقداماتی در حوزه مسکن مهر نبودیم .

وی با اشاره به تزریق مالی به عنوان عامل اصلی پیشبرد پروژه های عمرانی مانند مسکن مهرتصریح کرد :تزریق مالی به عنوان عامل اصلی پیشبرد پروژه های عمرانی باید در ساختار مسکن مهر به عنوان طرحی مای صورت گیرد.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب با تاکید بر ساختار توپوگرافی خاص پردیس اضافه کرد :مخصوصا در پردیس به واسطه برخورداری این منطقه از وضعیت توپوگرافی خاص ،هزینه ها در این رابطه بیشتر شده است.

بیگدلودر خاتمه ضعف مدیریتی را در حوزه تامین ساختار رفاهی برای مردم مشکل عمده در این راستا دانست واظهارداشت:ایران با داشتن کمتر از یک درصد جمعیت دنیا و برخورداری از حدود چهار درصد معادن و منابع زیر زمینی دنیا مسئولین در راستای تامین رفاه مردم (هفت دهم درصد جمعیت دنیا) به عنوان ضعف مدیریتی در این مقوله مشکل داریم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.