دریافت کننده قدرتی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: متأسفانه تأخیر در تشکیل تیم و بسته شدن ترکیب تیم، مهمترین مشکل ما محسوب می شود.

پوریا فیاضی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پتانسیل و قدرت بازیکنان تیم ارومیه بسیار بالاتر از این حرفهاست. خوشبختانه تماشاگران علاقمند ارومی از هفته اول لیگ در کنار تیم بودند. من در هیچ شهری ندیدم که شش هزار تماشاچی از ابتدا در کنار تیم حضور داشته باشند.
وی یادآور شد: امیدوارم در بازی هفته چهارم مقابل تیم پیکان نتیجه را به نفع خود خاتمه دهیم و سه امتیاز کامل را از حریف بگیریم. البته دست یابی به این هدف کار سختی است چون پیکانی ها سابقه سومی در مسابقات جام باشگاه های جهان را دارند و پرسابقه ترین تیم سنوات قبل هستند.
وی تصریح کرد: حضور بازیکنان با تجربه ای که مدت هاست در کنار هم بازی می کنند و از هماهنگی بالایی برخوردارند از مهمترین دلایل قدرت پیکانی هاست.
وی گفت: ما مقابل تیم پیکان از هدف و انگیزه بالایی برخوردار هستیم ، بهترین فرصت است که بعد از گنبدی ها ما دومین تمی باشیم که پیکان را شکست می دهیم.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار مقابل تیم کاله آمل با نتیجه سه بر یک شکست خورد .
فیاضی در این خصوص اظهار داشت : ما می توانستیم با نتیجه سه بر یک حریف آملی خود را شکست دهیم اما به خاطر اشتباهات فردی و ناهماهنگی بین بازیکنان نتیجه را به حریف واگذار کردیم .
در این دیدار هفت الی هشت توپ برگشته که می توانستیم به بهترین نحو از آن استفاده کنیم بدعمل کردیم تیم کاله ست سوم را بسیار حرفه ای دنبال کرد ست پنجم بازی پایاپای دنبال می شد اما سر داور در یک توپ حساس از داور دوم که نزدیک به صحنه بود در صدور رای از داور دوم کمک نگرفت و امتیاز را به نفع حریف داد.
فیاضی که در طول تمرینات تیم ملی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود در این خصوص اظهار داشت:در بازی مقابل تیم کاله آمل پس از سه الی چهار ماه توانستم از ابتدا تا آخرین لحضه در ترکیب تیم حضور داشته باشم خوشبختانه به هیچ عنوان اذیت نشدم و مشکلی برایم بوجود نیامد.

انتهای پیام/ مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار