شهردار منطقه 15 در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره مشکات در منطقه که با حضور مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد ، بر توجه به رویکرد کرامت انسانی در آموزش های جشنواره مشکات تاکید کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15 ، دکتر انجمنی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یوم ا... 13 آبان خاطر نشان کرد : از کسانی که با تلاش و درایت خود توانستند در اولین جشنواره مشکات بین مناطق 22 گانه تهران خوش بدرخشند تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم در سالجاری پربارتر از سال گذشته در این جشنواره حضور داشته باشند .
 
وی افزود : آموزش های شهروندی باید به سمت و سویی حرکت کند که شهروند مسوول داشته باشیم و در این صورت است که می توانیم معطوف بر اهداف و سیاستهای مدیریت ارشد شهری باشیم .
 
شهردار منطقه 15 با اشاره به اینکه سرای محلات ما باید کانون آموزش باشند ، یادآور شد : همه ما تا زمانی که زنده ایم نیاز به آموزش داریم ، پس باید یاد بگیریم و یاد بدهیم و این آموزش ها باید از خانواده و به صورت خانه به خانه شروع شود ، این امر میسر نیست مگر با یاری محلات .
 
در ادامه ابوالفضل رفیع مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ضمن تبریک انتصاب دکتر انجمنی به سمت شهردار منطقه 15 ، از ایشان به عنوان مدیری فرهنگی ، پویا و پرتحرک یادکرده و اظهار امیدواری نمود با حضور ایشان در منطقه گام های محکم و جدی تری در راه توسعه مدیریت شهری برداشته شود .
 
وی افزود : رویکرد انسانی – تربیتی ،  همکاری های بین بخشی ، ارتقاء فرهنگی و ارائه آموزش مستقیم و غیر مستقیم ، تقویت روحیه محله محوری و پر رنگ شدن نقش حوزه های دیگر نسبت به حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله ویژگی های جشنواره مشکات است .
 
این گزارش حاکی است ، علوی دبیر جشنواره مشکات نیز به تشریح محورهای جشنواره شامل سبک زندگی و الگوی مصرف، آپارتمان نشینی و حقوق همسایگی ، محیط زیست شهری ، پسماند و پاکیزگی محله ، زیبایی شهری ، فرهنگ ترافیک ، اتوبوس ، مترو، تاکسی و حمل و نقل عمومی و ... پرداخت .
 
شایان ذکر است ، در این جلسه معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت چشمگیر منطقه در اولین جشنواره ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به بیان ویژگی های ترافیکی منطقه و اهمیت آموزش شهروندی در استفاده از حمل و نقل عمومی و بهره مندی از تجهیزات لازم در جهت بالا بردن ایمنی شهروندان و رحیمی مسوول ستاد بحران منطقه به تشریح عملکرد ستاد بحران ، ارائه آموزش های لازم در اماکن عمومی و پایدار سازی آموزشها  پرداختند و در پایان احکام مسوولیتی کادر ستاد منطقه ای و محله ای  طرح مذکور به مدیران و مسوولان مربوطه اعطاء شد . 
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار