آینه های بزرگ این روزها کاربرد زیادی در اتاق نشیمن و حتی در دستشویی یافته اند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،  با نمونه هایی که در مطلب زیر برای شما انتخاب کرده ایم با هزینه نسبتا کم و بدون تغییرات کلی می توانید دکوراسیون خانه خود را به طور محسوسی پاییزی کنید.
  
 


 این مبل راحتی تک نفره با گل های زیبا و فریم محکم و پایه های باریکش، می تواند گل سرسبد دکوراسیون پائیزی منزل شما باشد. جسارت به خرج دهید و یک مبل تکی با رنگ های پائیزی بخرید یا رومبلی خوش رنگ و خوش طرحی مانند آن انتخاب کنید و مبل خود را روکش کنید.





گاهی حتی یک بشقاب خالی هم می تواند یک اثر هنری باشد. این بشقاب را در نظر بگیرید، هر لقمه ای که از این بشقاب میل می کنید، باعث می شود به رنگ های زیبای برگ های آن نگاهی بیندازید و از پائیز امسال با تمام وجود لذت ببرید.





این چهارپایه سرامیکی (بدون پایه!) هم مخصوص باغچه، عسلی یا زیرگلدانی می تواند باشد. بستگی به خودتان دارد که آن را در کجا استفاده کنید. ولی رنگ و لعاب زیبای آن برای دکوراسیون پائیزی مناسب تر است.





یک کلیم با طرح کلاسیک شاید همان چیزی باشد که برای تکمیل دکوراسیون پائیزی منزلتان نیاز دارید. دوام آن بسیار بالاست و گرمی خوبی به اتاق می دهد. البته یک مزیت دیگر هم دارد و آن اینکه از هر دوی روی آن می توانید استفاده کنید.





شاید فکر کنید این ملحفه ها بیشتر بهاری هستند تا پائیزی، ولی به نظر ما طرح چهل تکه ای از گل های مختلف با رنگ های پائیزی می تواند دکور پائیزه شما را تکمیل کند.





این لوستر زیبا و درخشان، طلاکاری متالیک دارد و رنگ قهوه ای و طلایی آن با رنگ های پائیزی سازگاری دارد. قطعاً برگ های طلایی آن را با دکور پائیزی به راحتی می توان تلفیق کرد.





کوسن های زیبا و خوش آب و رنگ نقطه کانونی مبلمان محسوب می شوند. از این کوسن شاد با طرح طاووس برای تزئین صندلی پاسیو یا حیاط استفاده کنید.





این تابلوی زیبا در واقع کار چاپی از یک نقاشی دستی است و می توانید آن را با دکوراسیون خنثی ست کنید. همنشینی رنگ های روشن و تیره، درخشش خاصی ایجاد کرده است و تماس قلم مو روی بوم، عمق و هنر خلق کرده است.





این حلقه دستمال ناهارخوری زیبا از منجوق، سنگ، مهره های شیشه ای و سیم طلایی درست شده است.





چهارپایه های عثمانی نماد راحتی در میان مبل های منزل هستند و می توانید پاهایتان را روی آنها بگذارید و ساعت ها بنشینید و خزان را از پشت پنجره اتاقتان نظاره گر باشید. طرح زیبا و شاد پارچه آن هر اتاقی را زیبا می کند.





برای تزئین میز ناهارخوری لیوان هم لازم دارید، پس چه بهتر که طرح آن پائیزی باشد. این لیوان های زیبا با شاخه های گیلاس تزئین شده اند.





این پانل دیواری که باید آن را بطور عمودی از دیوار، کمد یا میز کنسول آویزان کنید، گل های زیبایی دارد که با دقت و وسواس فراوان با دست نقاشی شده اند. این نوع پانل ها برای ایجاد توهم ارتفاع در اتاق استفاده می شوند و زیبایی خاصی به دیوارهای خالی می دهند.





این پرنده های خوش رنگ و زیبا را اگر با سلیقه کنار هم بچینید، زیبایی خاصی به دیوار اتاق شما می دهند.





شمع های خوش رنگی که در تصویر می بینید کار دست هستند و از پارافین خالص ساخته شده اند. از پرنده های خوش رنگی هماهنگی با رنگ های لایه های شمع برای تزئین استفاده شده است.





آینه های بزرگ این روزها کاربرد زیادی در اتاق نشیمن و حتی در دستشویی یافته اند. این آینه زیبا شاید یکی از جزئیات کلاسیک و نهایی برای تمام کردن آراستگی اتاق و یا ورودی منزل شما باشد.
برچسب ها: بازار ، قیمت ، دکوراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار