سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مراسم تشیع و ختم عسگراولادی گفت: اکنون مراسم تشیع و محل دفن وی توسط گروهی از اعضای حزب موتلفه، کمیته امداد حضرت امام، جبهه پیروان و سایر مراکز مرتبط با عسگراولادی در حال بررسی بوده و هنوز روز و ساعت دقیق آن مشخص نشده است.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت "حبیب‌الله عسگراولادی" اظهار داشت: عسگراولادی به عنوان رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو موسس آن و دبیرکل سابق حزب موتلفه اسلامی سال‌ها خدمت کرد.

وی افزود: یار دیرین و صدیق انقلاب همراه و هماهنگ با خط امام و رهبری با سابقه درخشان مبارزاتی و خدمت به انقلاب اسلامی مردم ایران صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.

وی افزود: بنده به عنوان سخنگوی جبهه پیروان خروج ملکوتی وی را به محضر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، خانواده آن مرحوم، اعضای حزب موتلفه اسلامی و اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و همه علاقمندان تسلیت عرض می‌کنم.

سجادی تصریح کرد: عسگراولادی زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرده و تا آخرین لحظات به فکر خدمت به انقلاب و مردم بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مراسم تشیع و ختم عسگراولادی خاطرنشان کرد: اکنون مراسم تشیع و محل دفن وی توسط گروهی از اعضای حزب موتلفه، کمیته امداد حضرت امام، جبهه پیروان و سایر مراکز مرتبط با عسگراولادی در حال بررسی بوده و هنوز روز و ساعت دقیق آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، سال ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار