امروز در جلسه شورای شهر خنده تلخ دبیر، فاتحه از دست رفته مختاآباد و زودتر شروع شدن جلسه از مهمترین حواشی جالب نوزدهمین جلسه اهالی بهشت بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، امروز جلسه برعکس گاهی اوقات زودتر شروع شد ولی نیمی از اعضا به دلیل ترافیک یا مشکلات دیگر دقایقی دیرتر به جلسه شورا رسیدند.

البته ورود آقامیر حضور جلسه را با بوسیدن تمام اعضا پر رنگ تر کرد، اگر چه رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران حرفی در این جلسه نزد ولی با فشردن دست تمام اعضا بهشت به آنان روحیۀ بالای ورزشکاری اهدا کرد.



اول جلسه قرآن با تلاوت حجه الاسلام والمسلمین ناصحی، در ساعت 9 و 10 دقیقه آغاز شد و سپس نطق پیش از دستور ناصحی و اقبال شاکری شنیده شد.

البته در همین میان بود که  اهالی بهشت سیزده آبان را گرامی داشتند و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

بعد از این موضوع  رسید به گزارش دبیر شورایاری که در مورد مشکلات منطقۀ 17 شروع به صحبت کرد.

این گزارش و بررسی آن بدون هیچ گونه حواشی به پایان رسید و تصویب شد که یک کمیسیون برای پیگیری طرح بردن راه آهن به زیرزمین تشکیل شود.

نوبت رسید به ایازی، و گزارش تصویری که از عملکرد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهیه شده بود. البته این گزارش بدون حواشی نبود چرا که اعضا موافقت و مخالفت خودشان را اعلام کردند و در همین حین بود که مختا آباد خبر فوت عسگر اولادی را داد و تمام اعضای بهشت برای بزرگ مرد سیاست فاتحه خواندند.

البته این تنها فاتحۀ این جلسه نبود بلکه اعضای شورا برای از دست رفتۀ مختا آباد نیز فاتحه خواندند و برای شادی روحش از خدای منان طلب آمرزش کردند.

در جریان ارائه  این گزارش  پر حاشیه بود که دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل تذکر داد که برای ثبت نام اعضا عدالت رعایت نمی شود ، این حرف دنیا مالی که انگار گران تمام شده باعث شد تا دبیر به لبخندی به ساعی بفهماند حتماً برای ثبت نام زنبیل گذاشته اند.




در جلسه امروز باز هم انگار اعضا از صندلی های خود راضی نبودند و جای خود را تغییر دادند که از جمله طلایی در این موضوع سر آمد بود چرا که برای نشستن روی صندلی مورد علاقه اش سالن را یک دور نسبتاً کامل چرخید.




آخرش اگر از در گوشی های برخی از اعضا بگذریم می رسیم به داستان جالب محمود آباد که معصومه آباد آن را برای سایرین شرح داد.
روستای محمود آباد 130دانش آموز بدون دفتر و مداد و تخته سیاه دارد که تنها آرزویشان داشتن ماژیک معلمشان است که بتوانند اسمشان را بر روی شیشه ای که جای تابلو قرار گرفته بنویسند.





انتهای پیام/
برچسب ها: تلاوت ، گزارش ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار