استاد حوزه علمیه قم گفت: اینکه اسلام به وسیله ورزشکاران در میادین بزرگ ورزشی زنده و بزرگ نگه‌داشته شود دستاوردی ارزنده به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی ظهر امروز در دیدار با بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک در سخنان کوتاهی اهمیت بهره‌گیری ورزشکاران از منش پهلوانانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورزشکاران بهترین الگو و سفیر مکتب تشیع در جهان اسلام هستند و با حضور خود در کشورهای مختلف می‌توانند بهترین مبلغ باشند.

وی گفت: در دنیای امروز می‌توان ورزشکاران را از بهترین افراد برای تبلیغ دین و انقلاب دانست و باید خود ورزشکاران نیز به این وظیفه مهم که بر دوش دارند توجه لازم را داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه ضرورت آشنایی ورزشکاران با سیره اهل بیت را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: اگر ورزشکاران با زندگی و سیره اهل بیت آشنا باشند می‌توانند مبلغ بهتری برای مکتب تشیع باشند.

وی تصریح کرد: اینکه اسلام به وسیله ورزشکاران در میادین بزرگ ورزشی زنده و بزرگ نگه داشته شود دستاوردی ارزنده به شمار می‌رود.

آیت‌الله موسوی اردبیلی گفت: ورزشکاری که در میادین بزرگ و بین‌المللی الگوی خود را اهل بیت معرفی می‌کند دنیا و آخرت خود را آباد کرده است./س

برچسب ها: قم ، یزرگداشت ، اسلام ، میادین ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.