فرماندار شهرستان پردیس گفت: : دیوار بی اعتمای ایران به آمریکا بسیار بلند است و تا زمانی که اقدامات عملی در زمینه فرو ریختن این دیوار صورت نگیرد ملت ایران به واسطه کج رفتاری های امریکا در دوران حیات انقلاب اسلامی نمی توانند به انها اعتماد کنند.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:مذاکره با دولت آمریکا نشان از ظرفیت بالای ملت ایران دارد مقام معظم رهبری همانند امام راحل با بیان این جمله تاریخی امام خمینی (ره) که"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند "خروشیدند ملت ایران این ظرفیت را دارد که همزمان پشت میز مذاکره به واسطه بی اعتمادی به دولت آمریکا در جریان مذاکرات از چارچوب ها و خط قرمزهای خود فاصله نگیرد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که نمی توانیم در حین مذاکرات از مواضع کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاه بیاییم تصریح کرد :با توجه به بی اعتمادی ملت ایران به دولت آمریکا نمی توانیم هم اکنون در حین مذاکرات از مواضع کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاه بیاییم .

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه دیوار بی اعتمای ملت ایران به آمریکا بسیار بلند است اضافه کرد : دیوار بی اعتمای ایران به آمریکا بسیار بلند است و تا زمانی که اقدامات عملی در زمینه فرو ریختن این دیوار صورت نگیرد ملت ایران به واسطه کج رفتاری های امریکا در دوران حیات انقلاب اسلامی نمی توانند به انها اعتماد کنند.

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :مقام معظم رهبری در این رابطه فرموده اند که "لبخند دشمن را ببینیم ولی به آنها اعتماد نکنیم "ما هم در هرل جریان و مسیری باید رهنمود های ایشان را در دستور کار قرار دهیم و ملت ایران نشان داده اند که همیشه پشت ولایت فقیه و رهبری هستند./س


برچسب ها: اعتماد ، ایران ، آمریکا ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.