پروژه كانون هاي بشردوستانه در مراكز اصلاح و تربيت براي دومين بار در طول سال 2013 ميلادي موفق به دريافت جايزه جهاني از سوي فدراسيون بين المللي صليب سرخ و هلال احمر شد.

 سيد محمد حسين جوادي معاون سازمان جوانان جمعيت هلال احمر  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه اين طرح پيش از اين موفق به دريافت جايزه ملكه شوكن شده بود،  اظهار داشت : اين طرح به تازگي نيز به عنوان برنده جايزه ويژه جوانان فدراسيون بين المللي صليب سرخ و هلال احمر در سال 2013 ميلادي انتخاب شد.

وي گفت: اين طرح از بين 42 طرح ارسال شده به فدراسيون بين المللي صليب سرخ و هلال احمر از سوي 24 جمعيت ملي موفق به دريافت جايزه جوانان در سال 2013 ميلادي شده است.

اين مقام مسئول در سازمان جوانان هلال احمر افزود: در راستاي ترغيب و تشويق جمعيت هاي ملي جهت تقويت فعاليت هاي جوانان و مشاركت هر چه بيشتر آنها در فعاليت هاي بشردوستانه، فدراسيون بين المللي جمعيت هاي صليب سرخ و هلال احمر مبادرت به برگزاري مسابقه «جوانان در حركت» و معرفي طرح هاي برگزيده جمعيت هاي ملي در طي نشست مجمع عمومي مي كند.

جوادي اضافه كرد: در همين راستا دو طرح از سوي سازمان جوانان هلال احمر با عناوين « تاسيس كانون هاي بشردوستانه در مراكز اصلاح و تربيت در زندان ها با هدف نهادينه كردن اصول اساسي، احترام به گوناگوني و تنوع و ايجاد تغيير در جامعه» و « بهداشت باروري جوانان به عنوان مروجين سلامت مادران و كودكان» ترجمه و در چارچوب پروژه هاي قابل قبول سازمان هاي بين المللي به فدارسيون ارايه شد.

معاون سازمان جوانان جمعيت هلال احمر گفت: پس از بررسي طرح هاي ارسالي توسط هيات داوري فدراسيون در كميته اي ويژه، طرح تاسيس كانون هاي بشر دوستانه در مراكز اصلاح و تربيت و زندان ها به عنوان برنده جايزه جوانان سال 2013 ميلادي انتخاب شد.

به گفته جوادي، جوايز اين طرح در آخرين روز نشست مجمع عمومي فدارسيون بين المللي جمعيت هاي صليب سرخ و هلال احمر به نماينده جمعيت هلال احمر ايران اعطا مي شود. 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار