کريستين ساينس مانيتور: ايرانی‌ها فرياد "مرگ بر آمريکا" سر دادند

روزنامه کريستين‌ساينس‌مانيتور نوشت: در سالگرد تسخير سفارت آمريکا در تهران، ايراني‌ها فرياد مرگ بر آمريکا سر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه کريستين‌ساينس‌مانيتور در پايگاه اينترنتي خود و در گزارشي به قلم "اسکات پيترسون" افزود: حضور مردم در مراسم سالگرد تسخير سفارت آمريکا از چند سال گذشته چشمگيرتر بود. 

این روزنامه نوشت: در سالگرد تسخير سفارت آمريکا فرياد "مرگ بر آمريکا" در تهران شنيده مي شد اين درحالي بود که تظاهرکنندگان در مقابل ساختمان سفارت سابق آمريکا، پرچم اين کشور را لگد مي کردند يا به آتش مي کشيدند. 

کريستين‌ساينس‌مانيتور نوشت: مراسم امسال بزرگترين مراسم در سال هاي اخير بود. 

نويسنده در ادامه به نصب تابلوهاي ضد آمريکايي در تهران اشاره کرد و به نقل از توئيتي از توماس اردبرينک از روزنامه نيويورک تايمز نوشت بلافاصله پس از راهپيمايي روز دوشنبه کارکنان شهرداري تهران به خيابان ها آمدند تا بقاياي به جا مانده از اين مراسم را پاک کنند.      

آيت الله علي خامنه اي، رهبر معظم ايران پيش از اين مراسم تاکيد کرد: هيچ کس نبايد مذاکره کنندگان را سازشکار بخواند. آنها ماموريت دشواري برعهده دارند و هيچ کس نبايد مقامي را که در حال انجام وظيفه است تضعيف کند. 

رهبر معظم ايران گفت: ما نبايد به دشمني که لبخند مي زند اعتماد کنيم. آمريکاييان از يک طرف لبخند مي زنند و براي مذاکره ابراز تمايل مي کنند اما از طرف ديگر بلافاصله مي گويند تمام گزينه ها روي ميز قرار دارند. 

آيت الله خامنه اي گفت: سي سال پيش جوانان ما سفارت آمريکا را لانه جاسوسي خواندند... اين بدين معني است که جوانان ما 30 سال از زمان خود جلوتر بودند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار