در پی محکومیت فتوای جهاد نکاح و کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی توسط امام جمعه اهل سنت بندر چارک معاون ستاد کل نیروهای مسلح از وی قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از سپاه نیوز، در پی اتخاذ مواضع قاطعانه شیخ مسعود راهبر امام‌جمعه اهل‌سنت بندر چارک در محکومیت "فتوای جهاد نکاح" و "جنایات تروریست‌های وهابی در سوریه"، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح و رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور، طی پیامی از اقدام هوشمندانه و شجاعانه وی قدردانی کرد.

متن پیام معاون ستادکل نیروهای مسلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند شیخ مسعود راهبر

امام‌جمعه محترم اهل‌سنت بندر چارک

اتخاذ مواضع عالمانه، هوشمندانه و قاطعانه جنابعالی در برابر تحریف و بدعت در دین و ترویج عقاید ضد اسلامی و مخالف با شریعت رسول گرامی اسلام(ص) و محکوم دانستن "فتوای جهاد نکاح" و کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی مایه مباهات و درخور قدردانی و سپاس است.

تردیدی نیست که راهبرد استکبارجهانی و دشمنان اسلام عزیز و امت اسلامی در ایجاد انحراف و بدعت در دین و منزوی ساختن آموزه‌های وحدت آفرین و آزادی بخش رسول اعظم (ص) و شخصیت‌های مورد احترام شیعه و سنی و تلاش‌های باطل شبکه‌های پیچیده و مخوف صهیونیستی و سازمان‌های جاسوسی نظام سلطه و استکبار در این راستا طرفی نخواهند بست و سرانجام حرکت بیداری اسلامی با شتاب فزون‌تر و ابعادی فراتر از جغرافیای امروز بر جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی غلبه خواهد کرد.

اطمینان دارد وجود عالمان متعهد و رسالت‌شناس مانند آن برادر عزیز در جامعه اهل‌سنت در کنار روحانیت آگاه و انقلابی شیعه پرچم وحدت امت اسلامی و بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان قرآن و پیامبر اعظم(ص) را بر افراشته نگاه خواهند داشت و به مدد حمایت مسلمین نقشه خبیث و مصنوع ذهن بیمار مفتی‌های حامی تروریست‌های تکفیری و حامیان آنان در بلاد اسلامی را خنثی و با شکست مفتضحانه‌ای روبرو خواهد ساخت.

موفقیت، سلامتی و سربلندی جنابعالی و سایر علمای متعهد، انقلابی و شجاع اهل سنت در خدمت به قرآن و اسلام عزیز و حراست از آئین حنیف نبوی و تلاش برای سرافرازی ایران اسلامی تحت منویات حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت‌می‌نمایم.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح

سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار