شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و شرکت نوسازان شهر تهران، تفاهمنامه همکاری در خصوص راه اندازی و راهبری دفاتر خدمات نوسازی امضا کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و شرکت نوسازان شهر تهران، تفاهمنامه همکاری در خصوص راه اندازی و راهبری دفاتر خدمات نوسازی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ، این تفاهمنامه به امضای دکترمحمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و مهندس محسن نیکخواه مدیر عامل شرکت نوسازان شهر تهران رسید.

این تفاهمنامه به منظور اطلاع رسانی، آموزش و نهادینه کردن فرآیند تسهیل گری در بافت ها و محدوده های هدف برنامه های بهسازی و نوسازی شهری از طریق راه اندازی دفاتر خدمات نوسازی محلات، منعقد شد.

اجرای بند 1 ماده 42 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و راه اندازی دفاتر خدمات نوسازی در بافت های فرسوده شهری و سکونتگاه های غیررسمی کلانشهرها و شهرهای با جمعیت بیش از 150 هزار نفر از دیگر اهداف این تفاهمنامه است.

همکاری در شناخت محدوده های نیازمند راه اندازی دفاتر در شهرهای موضوع تفاهمنامه، تدوین ساز و کار هماهنگی بین دفاتر با هدف تحقق مدیریت هماهنگ شهری، فراخوان و انتخاب تسهیل گران براساس روش های ارزیابی کیفی و کمی، تهیه بانک اطلاعات تسهیل گران نوسازی و بهسازی شهری در سطح کشور، فراهم کردن زمینه ایجاد سامانه های اطلاعاتی یکپارچه جهت مستندسازی اقدامات و ایجاد امکان پایش روند نوسازی و بهسازی در بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیررسمی نیز از دیگر موضوعات این همکاری مشترک است.

در پایان این مراسم مقرر شد به منظور اجرایی شدن مفاد این تفاهمنامه و به استناد ماده 3 آن، کارگروه مشترک با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شود.


برچسب ها: خدمات ، دفاتر ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار