شبكه پويا با پخش 16 فيلم سينمايي و مجموعه انيميشني، كنداكتور پخش خود را به مناسبت ايام محرم تغيير داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، "هوهوخان" (باد مهربان)، "سوگلي"، "فرشته كوچولو"، "مقتل خواني"، "سوگ رقيه"،" رنگ ترديد"، سينمايي" عاشورائيان1 " (مسلم ابن عقيل)، "راز پروانه ها"، "علمدار كربلا"، "عصر خاتون"، سينمايي "سرزمين نينوا"، سينمايي "عاشورائيان 2" (حبيب ابن مظاهر)،"سوگ محرم"، "ذوالجناح"، "لالايي عاشورايي" و "ياران خورشيد"(حضرت قاسم ع) مجموعه‌هايي هستند كه شبكه پويا به مناسبت فرارسيدن ايام محرم روي آنتن مي‌برد.

انيميشن "هوهوخان (باد مهربان)"با تكنيك 2 بعدي به كارگرداني شهرام مير صادقي و تهيه‌كنندگي مركز پويانمايي صبا در 34 قسمت 15 دقيقه‌اي توليد شده است. يك قسمت از اين مجموعه با موضوع محرم است كه به اين مناسبت در كنداكتور پخش شبكه پويا قرار گرفته و در روز دوشنبه 13 آبان از ساعت 20 و 50 دقیقه روي آنتن مي‌رود.

انيميشن "سوگلي" نيز از روز چهاردهم آبان، هر روز از ساعت 15 و 40 دقیقه پخش خواهد شد. اين مجموعه با تكنيك عروسكي تك فريم  به تهيه كنندگي و كارگرداني محمد رضاپور و در 13 قسمت 10 دقيقه اي در مركز استان كرمان توليد شده است.

انيميشن "فرشته كوچولو" توليد ديگري از مركز كرمان است كه به مناسبت ايام محرم در جدول پخش شبكه پويا قرار گرفته است. اين مجموعه 13 قسمتي به تهيه‌كنندگي و كارگرداني مسعود اشجعي با تكنيك 3 بعدي توليد شده است و از روز 14 آبان، هر روز از ساعت15 و 30 دقیقه روي آنتن مي‌رود.

"مقتل خواني" عنوان انيميشني است كه در مركزپويانمايي صبا توليد شده و قرار است از چهاردهم آبان ماه از ساعت 19 و 45 دقیقه هر روز پخش شود. اين مجموعه در 20 قسمت ده دقيقه‌اي به نويسندگي و كارگرداني عليرضا فرماني توليد شده است و به روايت حادثه عاشورا براي كودكان مي‌پردازد.

"سوگ رقيه"  15 آبان از ساعت 18 و 25 دقیقه پخش خواهد شد. "سوگ رقيه " يك كليپ 12 دقيقه‌اي به كارگرداني محمد رضا كاشف و تهيه‌كنندگي مركز پويانمايي صبا است كه با تكنيك 2 بعدي توليد شد.

"رنگ ترديد" روز 16 آبان از ساعت 18 و 25 دقیقه به كارگرداني سيد رضا غلامي و تهيه‌كنندگي مركز پويانمايي در يك قسمت 12 دقيقه‌اي با تكنيك 3 بعدي توليد شده است. موضوع اين اثر عاشورا است و شخصيت اصلي آن، "حر" يكي از سرداران سپاه ابن زياد است كه اولين شهيد كربلا مي شود .

همچنين انيميشن "عاشورائيان(1)" كه به كارگرداني ناهيد صمدي امين و تهيه‌كنندگي مركز پويانمايي صبا در يك قسمت 70 دقيقه‌اي با تكنيك 2 بعدي  توليد شده است كه به ماجراي  رشادت و فداكاري مسلم ابن عقيل مي‌پردازد. اين انيميشن 17 آبان ماه از ساعت18 و 25 دقيقه به روي آنتن مي‌رود.

"ياران خورشيد" 18 آبان روي آنتن خواهد رفت. اين انيميشن به كارگرداني مهدي عمادي و تهيه‌كنندگي مركز پويانمايي صبا در يك قسمت 12 دقيقه اي توليد شده است .

"راز پروانه ها" نيز با نگاهي متفاوت به شهادت حضرت علي اصغر، روز 19 آبان از ساعت14 و 30 دقیقه به كارگرداني و نويسندگي مسعود صفري در يك قسمت 11 دقيقه‌اي پخش مي‌شود.

 انيميشن "علمدار كربلا" با روايتي متفاوت از حماسه رشادت و شهامت حضرت عباس (ع) در نماهنگ 12 دقيقه‌اي به كارگرداني نسرين قلي بيگيان روز 20 آبان از ساعت 14:30 به روي آنتن پخش خواهد رفت.

انيميشن "عصر خاتون" هم عنوان ديگري از توليدات مركز پويانمايي صباست كه به مناسبت ماه محرم و به صورت تلفيقي دو و سه‌بعدي در مدت زمان 9 دقيقه روي آنتن مي‌رود . اين مجموعه به كارگرداني رضا انصارين آماده پخش شده است و به اتفاقات عصر عاشورا و وقايع بعد از جنگ و شروع مصائب اهل بيت مي‌پردازد . "عصر خاتون" قرار است روز 21 آبان از ساعت 14 و 30 دقيقه پخش شود.

شبكه پويا انيميشن "سرزمين نينوا "را هم در روز 23 آبان در ساعت 14 و 30 دقیقه پخش مي‌كند. اين انيميشن به  كارگرداني مهران گوهربخش و نويسندگي محمد ابراهيم سلطاني‌فر در يك قسمت 6 دقيقه‌اي توليد شده است.

انيميشن "عاشورائيان(2)" 22 آبان از ساعت 14 و 30 دقیقه روي آنتن مي‌رود. "عاشورائيان2" به كارگرداني ناهيد صمدي امين و تهيه‌كنندگي در يك قسمت 18 دقيقه‌اي  توليد شده است و به ماجراي  رشادت و فداكاري حبيب ابن مظاهر مي‌پردازد.

انيميشن "ذوالجناج" به كارگرداني رامين رهبر در يك قسمت 2 دقيقه‌اي توليد و روز 22 آبان از ساعت 15 و 30دقیقه پخش خواهد شد.

و انيميشن "لالايي عاشورايي" به كارگرداني آيدين رمضاني به مدت 4 دقيقه‌ از 24  آبان، ساعت 14 و 30 دقیقه به روي آنتن مي‌رود.

 

برچسب ها: شبکه ، پویا ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار