مديرعامل شركت فناوري اطلاعات و ارتباطات رضوي از موفقيت اين شركت در زمينه دريافت نشانی IP اينترنتي از سازمان بين المللي RIPE در 6 ماهه اول سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمد جواد رجائيان با اشاره به كسب اين موفقيت براي مجموعه آستان قدس رضوي، عنوان كرد: يكي از اقدامات اين شركت در بحث ارتقاء زير ساختهاي ارتباطي، دريافت نشانیهای IP اينترنتي آستان قدس رضوي از سازمان بين المللي RIPE بوده است كه بيانگر قابليتها، ظرفيتها، توانمنديهای فنی و امكانات اين نهاد مقدس در عرصه ارتباطات و فناوري اطلاعات و حوزه IT است.

وي با اشاره به مزاياي دريافت اين نشانيها اظهار داشت: دريافت نشانيهاي IP اينترنتي موجب خواهد شد بدون وابستگي به شركتهاي عرضهكننده اينترنت در كشور (حذف واسطهها) در هر زمان و مكانيبتوان از هر يك از شركتها و موسسات بينالمللي مستقيماً اينترنت را دريافت كنيم و در واقع مسير و سرعت دريافت اينترنت سريعتر، كم هزينهتر و آسانتر خواهد شد.

وی متذکر شد: اين شركت ميتواند تعدادي IP دريافت شده را به صورت اجاره به شركتها و متقاضيان ديگر نيز واگذار كند.

رجائيان ادامه داد: RIPE سازماني جهاني است كه زير نظر كميتهاي بينالمللي اداره ميشود و به بررسي صلاحيتها، توانمنديهاي فني، مستندات مالي، اقتصادي، اعتباري شركتها و مجموعههاي درخواستكننده دريافت اين نشانيها (IP اينترنتي) در سطح جهان ميپردازد.

وي متذكر شد: اين سازمان مقررات و اصولي دارد كه پس از دريافت اطلاعات و مدارك لازم از سوي متقاضيان دريافت نشانيهاي IP اينترنتي و بعد از حصول اطمينان از توانمنديهاي فني، مالي و اعتباري، اقدام به صدور تائيديه و مجوز لازم در اين زمينه ميكند.

مديرعامل شركت فناوري اطلاعات و ارتباطات رضوي تصريح كرد: اين شركت همچنين موفق به دريافت پهناي باند اينترنتي شده است كه اين امر موجب صرفهجوئي و كاهش هزينهها، افزايش كيفيت و سرعت ارائه سرويس اينترنت و اتصال به شبكه زير ساخت پهناي باند كشور به صورت مستقيم و بدون واسطه میشود س/

برچسب ها: دریافت ، نشانی ، اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.