مرجع عالیقدر عالم تشیع گفت: سفارتخانه آمریکا در هر نقطه‌ای از این کره خاکی در حقیقت لانه شیطانی و جاسوسی برای سردمداران کاخ سفید است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ آیت‌الله حسین نوری همدانی  در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در اردبیل با گرامیداشت 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز حقیقی عزت و شرف این ملت است که در اوج فداکاری دانشجویان پیرو خط امام به لانه جاسوسی آمریکا یورش برده و با قدرت و عزت تمام ماهیت آمریکا و نظام استکباری را برملا کردند.

وی با یادآوری اینکه در تاریخ معاصر ایران این حرکت و واقعه بی‌نظیر ماندگار بوده و همیشه مایه عزت و غرور ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان حقیقی جمهوری اسلامی ایران امروز به شدت از حرکت دانشجویان و نسل آگاه ما در عصبانیت و سردرگمی به سر می‌برند و سعی می‌کنند به هر نحوه ممکن خشم و نفرت خود را با اقدامات نابجا نشان دهند اما نمی‌دانند که جمهوری اسلامی ایران نظامی ارزشی است که در تمام صحنه‌ها ایمان، مقاومت و ایثار نمود و نشانه‌ای آشکار در آن است.

آیت الله نوری همدانی التزام به ولایت فقیه را رمز عزت و پیروزی واقعی ملت ایران در تمام صحنه‌ها اعلام کرد و افزود: آمریکا امروز ماهیت خود را به همه کشورها نشان داده به طوریکه جاسوسی اخیر آمریکا و شنودهای سران این کشور از مقامات اروپایی نشان داد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد و اعتنا نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران همان‌گونه که در 34 سال گذشته با اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و رعایت اصل ایثار، گذشت و مقاومت در صحنه حاضر شده همچنان بر تبعیت از این اصل رکین تاکید می‌کند و تداوم حرکت‌های خود را بر پایه اصل ولایت و فرهنگ عاشورایی می‌داند.

مرجع عالیقدر عالم تشیع استمرار روحیه عاشورایی را بسیار ضروری توصیف کرد و یادآور شد: ملت ایران با تکیه و توسل به فرهنگ عاشورایی ادامه مسیر خود را تضمین و بیمه کرده و قطعاً در این راه روز به روز به توفیقات بیشتر دست پیدا می‌کند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.