توليت مسجد مقدس جمکران گفت: هدف دشمنان از جنايات در پاکستان، عراق و سوريه، ايران است که نتوانستند به آن نفوذ کنند و بخش عظيم آن تلاش‌هاي نيروي انتظامي است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان در ديدار سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم گفت: به خودم و شما تبريک مي‌گويم به دليل توفيق خدمت گذاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي که زير سايه امام زمان(عج) و زير نظر نایب ايشان حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌ای است.

وي در ادامه با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب نسبت به قوانين از مقيدترين است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي مقيد ترين افراد نسبت به مقررات و ضوابط شرعي و قانوني و همچنين نسبت به قوانين راهنمايي و رانندگي است.

توليت مسجد مقدس جمکران گفت: بنيانگذار جمهوري اسلامي نيز همواره به مردم تاکيد مي کردند که بر اساس قانون عمل کنيد.

وی با اشاره به حوادث کشور سوريه اظهارداشت: دشمني آمريکا با شيعه است، جرم مردم سوريه شيعه بودن و ارتباط کشور آن ها با ايران است.

حجت الاسلام رحيميان با بيان اينکه دشمنان همواره تمرکزشان روي جمهوري اسلامي ايران است افزود: آن جناياتي که آن ها در پاکستان و در عراق بر سر شيعيان در مي آورند محور اصلي ايران است که نتوانستند به ايران نفوذ کنند که بخش عظيم آن تلاش هاي نيروي انتظامي است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه مسجد مقدس جمکران براي تکميل کادر خود به نيرو احتياج دارد، گفت: طول ايام هفته و همچنين تجمع بزرگ و ميليوني مردم در 15 شعبان نياز به همکاري هاي مضاعف نيروي انتظامي دارد، انشاءالله بتوانيم به جاي 15 ميليون نفر زائر در سال، چند ده ميليون زائر داشته باشيم.

توليت مسجد مقدس جمکران در ادامه به اشاره به بلوار پيامبر اعظم(ص) گفت: نيروي انتظامي قم با کمک بنياد تعاون ناجا مي تواند در تعامل با شهرداري استان در اين طرح حرم تا حرم سرمايه گذاري کند و بايد بيشترين سهم از آن اين نيرو باشد تا جنبه فرهنگي آن به دست افراد ناباب نيافتد.

حجت الاسلام رحيميان در خاتمه گفت: با حضور نيروي انتظامي و ساير مجموعه‌هاي دولتي، بلوار پيامبر اعظم(ص) را به بازار کلان فرهنگ اسلام ناب تبديل کنيم.

پليس خدمت خالصانه‌اي به مسجد جمکران دارد

فرمانده انتظامي استان قم نیز در اين ديدار طي سخناني با بيان اينکه جايگاه معنوي مسجد مقدس جمکران در ايران و جهان تشيع بر کسي پوشيده نيست، اظهار داشت: پليس خدمت خالصانه اي به اين مسجد دارد.

سردار کاظم مجتبايي با اشاره به اينکه پليس به عنوان متولي نظم و امنيت به خوبي به وظيفه اش عمل کرده ادامه داد: برخي از کارکنان نيروي انتظامي علاوه بر انجام مسئوليت اصلي خود به عنوان خادمان اين مسجد نيز هستند.

وی با بيان اينکه پليس قم با تمام توان در خدمت مسجد مقدس جمکران است افزود: ما بايد از اينکه در شهر مقدس قم خدمت مي کنيم شکرگذار خداوند باشيم ./س

برچسب ها: قم ، وجود ، پلیس ، نا ، توانایی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.