به گفته استاندار فارس از اعتبارات صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل قطار شهری شیراز استفاده می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، احمدی در جلسه بررسی مسائل متروی شیراز که با حضور دو تن از نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضای شورای شهر، شهردار شیراز و مدیران سازمان قطار شهری این شهر برگزار شد، افزود: کارگروهی متشکل از استانداری، شهرداری و شورای شهر شیراز به صورت متمرکز مسائل قطار شهری را پیگیری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شیراز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران و شهری بین‌المللی محسوب می‌شود، گفت: یک‌سوم جمعیت استان فارس در شیراز ساکن هستند و فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های این شهر موجب بهره‌مندی تمام مردم این استان و کشور خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که باید از اعتبارات صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل قطار شهری شیراز استفاده کنیم، ادامه داد: تمام اجزای این استان باید به صورت جدی و یک‌صدا برای تامین اعتبارات متروی شیراز تلاش کنند.

استاندار فارس با اشاره به این که سرمایه‌گذاران متعددی از بخش خصوصی، آمادگی خود را برای حضور در طرح‌های استان فارس اعلام کرده‌اند، افزود: تلاش می‌کنیم از سرمایه‌گذاران سالم و شفاف برای حضور در طرح‌های استان فارس بهره ببریم.

در این دیدار مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گزارشی از روند پیشرفت فازهای مختلف متروی این شهر در طول سال‌های گذشته و راه‌های تسریع در تکمیل آن ارائه کرد./س

برچسب ها: توسعه ، ملی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.