استاندار سابق آذربایجان شرقی گفت: برای اعتلای استان و کشور با تمام وجود آماده همکاری با استاندار جدید هستم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، بیگی عصر دیروزدر آیین تودیع خود، افزود: من در طول این سال ها با تمام افتخار در خدمت مردم شریف استان بودم و به دور ازهرگونه سیاسی کاری فعالیت کردم که در این رابطه برنامه ها و اقدامات اجرایی شده با سند و مدرک قابل ارایه است.

وی افزود: در طول این مدت توسعه زیرساخت ها را اولویت اصلی کار خودم قرار دادم و در حال حاضر به جرات می توان ادعا کرد آذربایجان شرقی در عرصه های گوناگون آماده سرمایه گذاری خارجی و داخلی است.

بیگی افزایش میزان سرمایه گذاری های خارجی در طی چهار سال اخیر به یک میلیارد و 700 میلیون دلار، ارتقای ذخیره سازی آب استان به بیش از چهار میلیارد مترمکعب، برگزاری مرتب و تاثیرگذار دو سالانه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان، 56 سفر به شهرستان مختلف استان با تمام اعضای شورای اداری و اقامت سه روز و دو شبانه و ایجاد ارتباطات سازنده اقتصادی و سیاسی با کشورهای همسایه را از جمله فعالیت های پنج سال و دو ماهه خود عنوان کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون 620 هزار نفر از جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که به نوعی این افراد دارای شغل ثابت و مطمئن شده اند که از این رقم بیش از 400 هزار نفر از سال 1385 به این طرف عضو این سازمان شده اند.

بیگی کارنامه مدیریت استان در زلزله مرداد ماه سال گذشته ارسباران را از دیگر موفقیت های تیم کاری استانداری خواند و افزود: در این زلزله افزون بر 400 هزار نفر از مردم استان زیر چادر زندگی کردند که به سرعت و با فعالیت های شبانه روزی این دغدغه دیگر در استان و مناطق زلزله زده وجود ندارد.

وی گفت: با وجود اینکه رسانه های بیگانه توطئه های فراوانی برای بهره برداری از زلزله یاد شده طراحی کرده بودند اما با فعالیت های خوب هم اکنون سنگینی بار این حادثه را بر دوش خود احساس نمی کنیم.

علیرضابیگی حضور مقتدر و با صلابت تیم فوتبال تراکتوسازی در رقابت های لیگ برتر و حمایت از این تیم را جزو کارنامه های خود بیان کرد و گفت: اینکه تراکتورسازی را با حمایت های مردمی به آسیا رساندیم و تبریز را به شهرها و کشورهای مختلف آسیایی معرفی کردیم بسیار خرسندم.

وی یادآوری کرد: در طول این سال ها هر آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و به هیچ عنوان در فعالیت های تجاری حضور نداشته و حتی تحصیل و تدریس خود را تعطیل کرده بودم.

وی ادامه داد: هم اکنون با افتخار تمام پرچم خدمت گذاری را به دست دوست دیرین خود می دهم و از تمام مردم استان طلب حلالیت می کنم./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.