علی‌اصغر کاراندیش گفت: موسسه‌ی پیشکسوتان در راستای پاسداشت هنرمندان همه‌ی بخش‌های هنری از جمله سینما، تئاتر عمل می‌کند.

"علی‌اصغر کاراندیش" معاون  توسعه و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص موسسه‌ی پیشکسوتان به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه  خبرنگاران گفت: با توجه به اساسنامه‌ی موسسه پیشکسوتان جلسه‌ی را با اعضای هیات مدیره آ‌ن‌ها برگزار کردیم و ما در این جلسه نقطه نظرها و پیشنهادات آنها را شنیدیم و قرار شد که در جهت این پیشنهادات تصمیم‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: موسسه‌ی پیشکسوتان در راستای پاسداشت شان هنرمندان در بخش‌های مختلف سینما، تئاتر، تجسمی حرکت می‌کند اما کسانی می‌توانند عضو این موسسه شوند که 35 سال سابقه‌ی هنری داشته باشند و مردم تشخیص شورای سیاست گذاری وزارت ارشاد آنها را تایید کنند.

"کاراندیش" با اشاره به برخی مجتمع‌ها که امکان استفاده برای کارهای فرهنگی را دارد، اظهار داشت: با توجه به اعتباراتمان پروژه‌هایی را براساس الویت انجام خواهیم داد و در نظر داریم مجتمع‌های ساخته شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بهره برداری کنیم و آنها را در بخش‌های مختلف هنری استفاده کنیم.

وی تبادل فرهنگ و هنر را بین کشورهای مختلف مهم خواند و گفت: با توجه به اعتبارات هر دستگاه برنامه‌هایی را اولویت‌بندی می‌کنیم و برنامه‌هایی چون تبادل فرهنگ و هنر نیز جزء اولویت‌های ما قرار دارد که معاونت هر بخش طبق این موضوع انجام خواهد داد.

"کاراندیش" با اشاره به صندوق حمایت از خبرنگاران و هنرمندان پیشکسوت تصریح کرد: تعدادی از افراد با ویژگی‌های خاص عضو این صندوق هستند که مسائل مربوط به این صندوق در حال پیگیری و انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پتانسیل‌های بالقوه‌ی در کشور داریم و چنانچه فرهنگ مدیریت را در جهت استفاده مفید از آنها اعمال کنیم به مراتب زودتر به اهدافمان خواهیم رسید.

همچنین خواسته من این است که فرهنگ را در جهت پیشرفت توجه خاصی داشته باشیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار