وزیر کشور پاکدستی، اعتدال، تعهد، شایسته سالاری و حل مسایل و مشکلات مردم را از جمله مسوولیت های مهم و شاخص استانداران در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، رحمانی فضلی عصردیروز در آیین معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی افزود: تمام استانداران باید بر همین اساس و طبق منشور دولت یازدهم حرکت کننده چرا که آرایی که در انتخابات ریاست جمهوری به دکتر روحانی داده شد، از دولت مطالبات جدی دارند.

وی با بیان اینکه استانداری ها محل سیاست بازی نیست، تصریح کرد: البته باید استانداران مقدمات لازم و کافی برای فعالیت های مختلف سیاسی احزاب و گروه های سیاسی را فراهم نمایند چرا که اساس دولت تدبیر و امید مردم محوری است.

وی اضافه کرد: مدیران دولتی باید ضمن پاکدستی از بیت المال به شدت مراقبت کرده و افرادی که شائبه های فشار اقتصادی دارند از گماردن به سمت های دولتی خودداری کنند.

رحمانی فضلی یادآوری کرد: اعتدال مورد نظر رییس جمهوری به هیچ عنوان شعار نبوده و ایشان به طور قلبی به این موضوع اعتقاد راسخ دارند که استانداران نیز باید بر همین محور فعالیت های خود را در دوره تصدی سر و سامان بخشند.

وزیر کشور از اسماعیل جبارزاده استاندار جدید آذربایجان شرقی به عنوان فردی نیک اندیش، نیک منش و مودب نام برد که از تجربه لازم برای اداره استانی مهم همچون آذربایجان شرقی برخوردار است که البته باید در این مسیر از تجربه های استانداران قبلی بهره مند شود.

رحمانی فضلی از خدمات بیش از پنج ساله احمد علیرضابیگی در آذربایجان شرقی نیز قدردانی کرد و گفت: تغییر مدیریت ها به معنی نفی مدیرات لایق قبلی نیست بلکه این به دلیل تغییر رویکردهای دولت تدبیر و امید است/س

برچسب ها: اعتدال ، تعهد ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.