نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مقررات دست و پا گیر و حرکت به سمت گمرک الکترونیک گام موثری برای توسعه صادرات کشور و حل مشکلات تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ داود محمدی در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی استان قزوین که دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شد اظهارداشت: با حضور افراد با تجربه در دولت یازدهم در راس امور صنعتی کشور امید زیادی برای حل مشکلات ایجاد شده است.

وی افزود: امروز صاحبان صنعت و تولیدکنندگان با مشکلات جدی مواجهند که با عدم اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه ها متاسفانه حق صنعت ادا نشد و با وجود مقررات دست و پاگیر و مشکلات صادراتی در گمرک هنوز موانعی در مسیر صادرات وجود دارد.
محمدی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت کار ارزشمندی است که در استان صورت گرفته و حضور صنعتگران با تجربه نیز جای تقدیر دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قزوین به عنوان قطب کشاورزی و صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان است که امیدواریم مشکلات سرمایه درگردش و نقدینگی واحدها با درایت مسئولان ارشد کشور برطرف شود.
محمدی یادآورشد: اشتغال بیش از 140 هزار نفر در بیش از سه هزار واحد صنعتی جایگاه شاخص استان را نشان می دهد که امیدواریم برای حل مشکلات تولیدکنندگان قزوین حمایت بیشتری صورت گیرد و این استان در اولویت برنامه های مسئولان کشور نیز قرار گیرد.

وی برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت در سطح ملی و فراملی را پسندیده دانست و گفت: برگزاری این نمایشگاه نیز در توان استان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.