اعضای تیم استقلال سعی دارند مشکلات تیمی را حل کنند و با جدایی بازیکنان از تیم موافق نیستند. اما جدایی یک بازیکن این تیم قطعی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لاوره شرایط حضور در تیم استقلال را ندارد، اما اعضای تیم استقلال به صورت رسمی اعلام نکردند که وی را نمی خواهند اما این بازیکن قرار نیست در نیم فصل دوم در تیم استقلال بماند، زیرا وی شرایط حضور در تیم استقلال را ندارد و با ادامه این روند، در تیم نمی ماند.  
 
گفتنی است، لاوره ادعای حضور در ترکیب استقلال را دارد، از طرفی امیر قلعه نوعی معتقد است که این بازیکن شرایط حضور در ترکیب تیم را ندارد.  
 
شایان ذکر است، لاوره به احتمال فراوان از استقلال جدا می شود زیرا وی مدعی است که حضورش در لیگ صربستان، با شرایط خاص روبه رو می شد و اگر وی در لیگ ایران نبود می توانست حضور در ترکیب اصلی تیم دیگری را تجربه کند به همین دلیل جدایی وی از تیم استقلال تقریبا قطعی است.  
 
*قلعه نوعی برای بازیکن مغضوب تراکتور پیغام داد/فلاویو لوپز در استقلال  

فلاویو لوپز بازیکنی است که قرار نیست با مسئولین و اعضای تیم تراکتورسازی به فوتبال خود ادامه دهد به همین دلیل شرایط وی برای حضور در استقلال مهیاست و این بازیکن می تواند آبی ها را در نیم فصل دوم همراهی کند.  
 
از طرفی اعلام شده است که لوپز بازیکن مورد نظر سرمربی تیم استقلال است و احتمال حضورش در استقلال از دیگر گزینه های مطرح شده بیشتر است.
 
شایان ذکر است این بازیکن از سوی مسئولان تیم استقلال پیغام دریافت کرده است و حضورش در این تیم مستلزم دعوت از سوی امیر قلعه نوعی است. در حالی که شنیده می شود وی از سوی سرمربی تیم استقلال پیغام دریافت کرده است و به زودی برای مذاکره با مدیر برنامه هایش راهی تهران می شود.
 
*استقلال خوزستان بازیکن استقلال را خواست/مخالفت قلعه نوعی با جدایی عابدینی  
 
فردین عابدینی جزو بازیکنانی است که در ترکیب استقلال قرار نمی گیرد اما جدایی اش از تیم استقلال نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا سرمربی استقلال در حال حاضر با کمبود بازیکن روبه رو شده است و با جدایی بازیکن این تیم حتی اگر در ترکیب تیم حضور نداشته باشد مخالفت دارد.  
 
گفتنی است، استقلال خوزستان به صورت رسمی خواستار حضور فردین عابدینی در تیم شده است و از طرفی دیگر اعلام شده است که آنها برای مذاکره در انتظار مساعدت استقلالی ها هستند اما این اتفاق رخ نداده است.  
 
شایان ذکر است امیر قلعه نوعی در این خصوص به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا در حال حاضر تحقق این امر میسر نیست.  
 
*مالیات بالای مدافع استقلال دردسر ساز شد/خروج منتظری برای دیدار با تایلند در هاله ای از ابهام  

پژمان منتظری با دردسر مالیات بسیار زیاد روبه رو شده است و این موضوع عاملی است که وی را برای همراهی تیم ملی دچار مشکلات فراوان می کند.  
 
از طرفی شنیده می شود که وی مالیاتی بالغ بر 200میلیون تومان دارد و این موضوع وی را وارد مشکلات بسیار کرده است که خارج شدن و رهایی از آن برای وی در وضعیت فعلی سخت و دشوار است.  
 
شایان ذکر است، این بازیکن اعلام کرده است که در شرایط فعلی نمی تواند این مبلغ را پرداخت کند و از طرفی دیگر وی اواخر ماه قرار است تیم ملی ایران را برای بازی با تایلند همراهی کند و خروج وی از کشور با این مشکل مالیاتی امکان پذیر نیست.  
 
گفتنی است وی به دنبال حل این مشکل است و اعلام شده است که برخی مسئولین و به خصوص مسئولان تیم ملی باید وی را کمک و همراهی کنند تا مشکلش حل و فصل شود.   

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، تیم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار