رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از وقوع سه سانحه تصادف خودرویی و مصدومیت پنج نفر در 48 ساعت گذشته در محور فیروزکوه خبر داد.

ˈعلی محمدعلی تبارˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: از آغاز دور جدید بارش باران در شهرستان فیروزکوه در طول 48 ساعت گذشته، متاسفانه شاهد حادث شدن چند سانحه تصادف در محور مواصلاتی فیروزکوه بودیم.

وی گفت: در حادثه نخست در ساعت 10 و 50 دقیقه صبح جمعه گذشته، خودروی پژو 206 به دلیل لغزندگی سطح جاده در تونل دوم ˈدلیچاییˈ به سمت تهران واژگون شد که مصدومیت راننده را به دنبال داشت.

محمدعلی تبار افزود: در حادثه دوم که در ساعت 16 و 40 دقیقه عصر شنبه در محدوده همین پل رخ داد، باز هم بی احتیاطی رانندگان و لغزندگی جاده منجر به برخورد خودروی ال- 90 با خودروی پراید و همچنین خودروی پلیس که قبل از محدوده پل ایستاده بود شد که این حادثه نیز یک نفر مصدوم داشت.

وی تصریح کرد: در سانحه سوم که ساعت پنج و 10 دقیقه صبح یکشنبه و در سرازیری نخست امین آباد محدوده ˈپیچ مرگˈ رخ داد، واژگونی خودروی پراید 141 به دلیل سرعت زیاد، لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، سه مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در تمامی این حوادث پرسنل و امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای ˈامین آبادˈ با حضور به موقع در صحنه و انجام کمک های اولیه به درمان سرپایی مصدومان پرداخته و آنان را تحویل عوامل اورژانس 115 برای انتقال به بیمارستان ˈامام خمینی(ره)ˈ شهر دادند.

پایگاه امداد و نجات جاده ای امین آباد در محلی به همین نام و در 25 کیلومتری غرب فیروزکوه قرار دارد.

حوادث متعدد جاده ای در پل دلیچایی به دلیل شیب تند و پیچ های خطرناک موجب بروز خسارت های جانی و مالی بسیاری برای شهروندان شده و این روند همچنان ادامه دارد امید که مسوولان امر نسبت به انجام تدابیر لازم و ایجاد پایگاه امدادی مشترک به منظور سرعت بخشیدن به حادثه دیدگان در این منطقه هر چه سریعتر اقدام نمایند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.