شهردار منطقه 9 تهران از روند افزایش در اجرای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب سطح محدوده خبر داد و گفت:اجرای مرحله دوم لوله گذاری فاضلاب شهری با صدور 600 متر مجوز حفاری در انتهای خیابان استاد معین ادامه یافت.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: شرکت فاضلاب تهران با هدف تکمیل خط لوله فاضلاب و انتقال فاضلاب های شهری به داخل کانال ها، از ابتدای امسال عملیات حفاری و لوله گذاری در منطقه را شروع کرده است.
وی با اشاره به اینکه این خط لوله جزو شبکه اصلی فاضلاب به شمار می آید گفت: مسیر شبکه از شمال خیابان آزادی یعنی خیابان اکبری شروع شده و تا انتهای بلوار استاد معین و سپس به سمت بزرگراه شهید آیت اله سعیدی ادامه می یابد که تاکنون تا خیابان آزادی لوله گذاری انجام شده است.
حسینی درباره عملیات لوله گذاری در سطح محدوده نیز گفت: با توجه به پیش بینی شهرداری برای ایجاد زیر گذر در ابتدای خیابان استاد معین و تا زمان اجرای طرح، شرکت فاضلاب طرح را از انتهای خیابان آغاز کرده و در همین راستا در مرحله اول مجوز حفاری در 200 متر از خیابان توسط شهرداری صادر شد.
وی اجرای مرحله دوم را شروع عملیات به طول 600 متر دانست و افزود: با تکمیل مرحله نخست انجام کار و با توجه به تاکیدهای صورت گرفته برای توسعه در انجام و تقاضای پیمانکار ، مجوز 600 متر حفاری و لوله گذاری صادر شد که به زودی عملیاتی می شود.
شهردار منطقه 9 همچنین به شروع عملیات دیگری در مسیر ابتدای بزرگراه آیت اله سعیدی تا تقاطع خیابان قزوین اشاره کرد و گفت: طول پروژه برای ایجاد شبکه اصلی در منطقه بیش از 4 کیلومتر است که 2 کیلو متر آن در خیابان استاد معین و مابقی آن د ر بزرگراه آیت الله سعیدی خواهد بود که برای مسیر دوم هم مجوزها صادر شده و به زودی عملیات در این بخش هم آغاز می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: خیابان ، راستا ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار