سرمربی تیم هاکی بانوان همدان پس از رسیدن به مقام اولی گروه الف در دور برگشت لیگ برتر افزود: با تمرینات فشرده و سنگین برای قهرمانی در مرحله نهایی تلاش می کنیم.

طیبه نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: بازی های لیگ امسال از سطح بسیار بالایی نسبت به سال های گذشته برخوردار بود و بازیکنان تمامی تیم ها تمرینات فشرده ای را پس از دور رفت انجام دادند و با آمادگی کامل برای این رقابت ها حاضر شدند .

سرمربی تیم هاکی همداندر خصوص سطح تیم ها در این دوره افزود : تمامی تیم ها سطح معلومات خود را از ورزش هاکی افزایش داده بودند و بازیکنان با اصول علم روز ورزش هاکی در این رقابت ها حاضر شدند .

نوری در خصوص بازیکن پدیده این دوره گفت: بازیکنان تمام تیم ها پیشرفت قابل توجه ای داشتند اما بازیکنان زیر 18 سال تیم ها بسیار خوب ظاهر شدند ونشان دادند که می توانند هاکی بانوان را در سال های آینده با پیشرفت خوبی روبه رو کنند.

وی در ارتباط با میزبانی این دوره بیان کرد: ورزش هاکی به دلیل ناشناخته بودن در میان ورزش ها ی دیگر از کمبود بودجه برخوردار است و کمتر شرکتی اسپانسر این مسابقات می شود وبه همین دلیل شهرهایی که میزبان می شوند نمی توانند خیلی خوب از پس میزبانی بربیایند اما باز هم این دوره میزبانی در حد نسبتاً خوبی برخوردار بود.

وی در ادامه افزود: اگر مسئولین فدراسیون بتوانند این ورزش را مانند دیگر حوزه های ورزشی بشناسند و در رسانه ملی این ورزش دیده نشود قطعاً وضعیت مالی این فدراسیون بهتر خواهد شد و شرکت ها بیشتر خواستار می شوند تا ازمسابقات ما حمایت کنند.

سرمربی تیم هاکی همدان در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان این مسابقات بازی های آسیایی تقریباً‌ نزدیک است و مسئولین باید فکری به حال اردوی تیم ملی بکنند وبازیکنان و مربیان برتر را برای هماهنگی کنار هم جمع کنند.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: هاکی ، همدان ، اسپانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار