يکي از رهبران جبهه خلق براي آزادي فلسطين گفت رژيم صهيونيستي به علت بحران موجوديت به اقدامات ضد بشري مثل حبس طولاني مدت شهروندان فلسطيني دست مي زند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ دکتر ماهر الطاهر از رهبران جبهه خلق براي آزادي فلسطين که در استوديوي اين شبکه حضور يافته بود گفت: مسئله اسراي فلسطيني يکي از موضوعات اساسي است که ما در اولويت پيگيري هايمان مد نظر داريم. وي گفت از سال 2000 تاکنون ده هزار کودک فلسطيني در زندانهاي رژيم صهيونيستي محبوس شده اند. هزاران فلسطيني در زندانهاي اين رژيم شکنجه مي شوند و دههاتن نيز به ضرب گلوله اسرائيلي ها و يا براثر بدرفتاري هاي آنها به شهادت رسيده اند. اکنون 15 نماينده مجلس فلسطين در زندانهاي اسرائيل محبوس هستند.

وي گفت در توافقنامه اسلو مقرر شده بود که زندانيان آزاد شوند اما با گذشت 20 سال از اين موضوع اسرائيل همچنان از آزاد سازي اسرا خودداري مي کرد و در مذاکرات اخير، فلسطيني ها از اسرائيل خواستند که زندانيان پيش از توافقنامه اسلو را آزاد کنند که به اين صورت 26 زنداني فلسطيني آزاد شدند. موضوعي که در رفتار اسرائيل بايد مورد توجه قرار گيرد اين است که اين رژيم هرگاه تعدادي زنداني را آزاد مي کند به سرعت به همان تعداد از فلسطينيان را به اسارت مي برد.
 
الطاهر گفت رژيم صهيونيستي از بحران موجوديت رنج مي برد اين بحران با بحراني که آمريکا در سطح جهان به علت کاهش قدرتش با آن روبروست ارتباط دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار