وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از بدهی 60 هزار میلیاردی این وزارتخانه به صندوق های بیمه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، وزیر کار و تعاون رفاه اجتماعی ربیعی همکاری و همفکری دو وزارتخانه بهداشت و وزارت کار و تعاون را اتفاقی مبارک دانست و گفت: امروز با انتخاب محسنی بند پی ، به عنوان مدیرعامل جدید سازمان سلامت بیمه ایرانیان با انفجار دانش و اطلاعات در وزارت خانه مواجه خواهیم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه موفقیت در وزارتخانه به موفقیت کل نظام ختم می شود در خصوص ادغام صندوق های بیمه ای گفت: با ادغام صندوق های بیمه ای که قطعاً باید کارشناسی و  مطالعه شده باشد گام موثری در مسیر پیشرفت سلامت بر خواهیم داشت.
وی با اشاره به بند ب ماده 35 قانون  در خصوص الکترونیکی کردن دو وزارتخانه بیان داشت: الکترونیکی کردن دو وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در صرفه جویی منابع و همچنین سلامت اداری نظام سلامت  کمک می کند و نوید بخش ادغام صندوق های بیمه ای خواهد بود.


ربیعی با اشاره به پیشنهاد رئیس کمیسیون مجلس مبنی بر تشکیل یک کمیته نظارت بر سازمان بیمه سلامت ایرانیان تصریح کرد: این نظارت مجلس برای وزارتخانه اتفاق مبارکی است و حتی از رسانه ها درخواست انتقاد های سازنده برای پیشرفت در تصمیمات را خواستاریم.
به گفتۀ وزیر کار و تعاون رفاه اجتماعی این وزارتخانه  60 هزار میلیارد تومان به صندوق های بیمه ای بدهکار هستند.


وی در پایان در خصوص 16 هزار میلیارد تومان اموال فروخته شده سازمان گفت: 16 هزار میلیارد تومان اموال وزارتخانه فروخته شده و مبالغ آن به وزارتخانه تحویل داده نشده است.


گفتنی است در این مراسم از زحمات هداوند مدیر عامل پیشین سازمان بیمه سلامت ایران تقدیر و محسنی بند پی به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب شد./ف
انتهای پیام/

 

برچسب ها: کارشناسی ، بهداشت ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار