دبیر انجمن "دراگون بوت" سطح کیفی مسابقات قهرمانی کشور را رضایت بخش توصیف کرد و تاکید نمود که این ورزش مهیج برای پیشرفت نیاز حیاتی به حمایت مسوولان و تجهیزات دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران "محمد رضا درخواه" اضافه کرد: رقابتهای اخیر قهرمانی کشور در تهران کیفیت قابل قبولی داشت و با توجه به کاهش تعداد پاروزنان به 16 نفر، رکوردهای خوبی بدست آمد و در مجموعه بیلان مسابقات، راضی کننده بود.

وی حضور با انگیزه و پربار اژدها سواران جوان در مسابقات قهرمانی کشور را مایه امیدواری دانست و گفت: عنایت به نسل جوان باعث می شود تا در راه پشتوانه سازی اهتمام کنیم، ضمن اینکه آنان را برای حضور در مسابقات بین المللی آماده خواهیم کرد.

درخواه درباره ترغیب تیمهای بیشتر شهرستانی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: این حرکت نیاز به حمایتهای مالی و عنایت ویژه مسوولان دارد و با حرف و شعار نمی توان به هدف رسید.

دبیر انجمن دراگون بوت درباره برنامه های آتی این انجمن گفت: برگزاری مسابقات و همچنین دوره های بین المللی مربیگری و داوری در بوشهر در زمستان با حضور مسوولان بلند پایه از برنامه های مهم این انجمن است. ضمن اینکه در صورت حمایت مسوولان، قصد داریم مسابقات داخل سالن (ارگومتر) را نیز برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: دراگون بوت کشور پتانسیل خوبی دارد و در صورت حمایت مسوولان و در اختیار قرار دادن امکانات و بودجه مناسب، این رشته می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.
 
پايان متن/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار