مدیر بوستان ولایت از برپایی نمایشگاه بزرگ روضه رضوان در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین نمایشگاه بزرگ روضه رضوان در زمینی به مساحت 2 هزار و 250 متر مربع در بوستان ولایت برپا خواهد شد.

وی با بیان این توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار در ضلع جنوبی درب شماره 2 جنب قلعه شادی بوستان ولایت همزمان با فرا رسیدن ماه محرم بر پا می شود.

نصر با اشاره به نحوه ی برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بزرگ روضه رضوان با مشارکت و همکاری بسیج شهرداری تهران و شهرداری منطقه 19 با محوریت و موضوع سبک زندگی با الگویی از زندگی ائمه معصومین (ع) از روز پنج شنبه 16 آبان ماه سال 92 آغاز و تا پایان ماه صفر به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بزرگ روضه رضوان شامل 3 بخش به سبک زندگی دوازده امام معصوم (ع) با به تصویر کشیدن روش زندگی و ساده زیستی امامان معصوم (ع)، بخش دوم زمان جاهلیت زمان زندگی پیامبر اکرم (س)، بخش سوم سبک زندگی در بین کاروان کربلا و واقع عاشورا است.

نصر ادامه داد: این نمایشگاه از غرفه حضرت آدم و خوردن میوه ممنوعه شروع و در زمین نینوا و واقعه ی عاشورا به پایان می رسد.

وی در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ روضه رضوان افزود: نمایشگاه بزرگ روضه رضوان با برپایی 45 غرفه توسط 85 نفر در مدت زمانی حدود دو ماه روز پنج شنبه 16 آبان ماه سال جاری افتتاح و تا پایان صفر ادامه خواهد داشت. حداقل مدت زمان لازم برای بازدید شهروندان از این نمایشگاه 45 دقیقه است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار