"مینا مهد نوش" استاد دانشگاه و مهندس "سیده فاطمه مقیمی" کارآفرین برتر ملی با حضور در برنامه " مسیر پیشرفت" به بررسی مشکلات زنان و راه حل‌های آن می‌پردازند.

"مرتضی بابایی" تهیه کننده "مسیر پیشرفت" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "مسیر پیشرفت" دوشنبه 13 آبان با حضور دکتر مینا مهدنوش استاد دانشگاه و مهندس سیده فاطمه مقیمی کارآفرین برتر ملی به موضوع نقش زنان در افزایش تولید ملی می‌پردازد.

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی، زنان در ایران با سرعت بیشتر و انگیزه‌های جدیدی به بازار کار و اشتغال روی آوردند و به دلیل اعتماد به سلامت جامعه و فضای ایجاد شده، زمینه رشد و بهره برداری زنان از آموزش و تحصیلات دانشگاهی روز به روز در حال افزایش است.

بابایی ادامه داد: بدیهی است زنان بعنوان قشر عظیمی از جمعیت هر کشور در توسعه اقتصادی و اجتماعی و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی بعنوان بخشی از سرمایه انسانی بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان عنوان کرد: باتوجه به شرایط فوق مهم ترین چالش‌ها درخصوص نقش زنان در افزایش تولید ملی، مشکل بیکاران به خصوص در بین زنان تحصیل کرده و دانشگاهی و حمایت قانونی از زنان کارآفرین و شاغل در بخش خصوصی است.

شایان ذکر است؛ برنامه زنده و گفتگو محور "مسیر پیشرفت" دوشنبه‌‌ها از ساعت 21 با اجرای علی پاکزاد روی آنتن شبکه تهران رفته که مخاطبان می‌توانند سوالات خود را از طریق پیامک 10000542 مطرح کند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار