مهرانه مهين‌ترابي:

اميدوارم "سيروس مقدم" از من دلخور نباشد/ "خاتون" و پيشکسوتان در حاشيه بودند

بازيگر سريال "بچه هاي نسبتا بد" گفت: حضور "سيروس مقدم" و "شهرام زماني" دليل من برای ايفاي نقش "خاتون" در "بچه هاي نسبتا بد" بود.

"مهرانه ميهن‌ترابي، "ايفاگر نقش "خاتون" در مجموعه "بچه هاي نسبتا بد" با اشاره به همکاري خود با "سيروس مقدم" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به دليل دوستي قديمي‌ام با "شهرام زماني" و همکاري در پروژه "نرگس" با "سيروس مقدم"، حاضر به ايفاي نقش در اين کار شدم.
 
وي با اشاره به نقش "خاتون"، تصريح کرد: کاراکتر "خاتون" بر خلاف ديگر نقش‌هايي که تا به حال دنبال کرده بودم جاي کار زيادي نداشت، ولي به دليل فضاي کار متفاوت "سيروس مقدم" دوست داشتم با اين مجموعه همکاري کنم.
 
مهين‌ترابي با اشاره به حضور جوانان در "بچه هاي نسبتا بد"، اظهار داشت: در "بچه هاي نسبتا بد" بيشتر پيشکسوتان در حاشيه قرار داشتند و محور اصلي داستان روي چند جوان پيش می‌رفت.
 
وي ادامه داد: به طور مستقيم با جوانان اين کار در ارتباط نبودم ولي درگذشته با "پرويز پورحسيني"، "محمد مطيع" و نيز با "حميد گودرزي" همکاري داشته‌ام و خوشحالم که با تيم بسيار متبحري فعاليت کردم.
 
بازيگر سريال "زمانه" در پاسخ به تشکر جوانان از راهنمايي‌هاي خود، گفت: زماني که مشغول کار در هر پروژه‌اي هستم، سعي مي‌کنم جوي آرام را در اطراف خود به وجود آورم تا به هيچ عنوان حاشيه‌ها نتوانند ما را احاطه کنند.
 
"ميهن‌ترابي" افزود: در نهايت جوانان به من لطف داشته و به طور کلي در کارهاي "سيروس مقدم" هيچگونه تنشي وجود ندارد.
 
وي با اشاره به همکاري با "سيروس مقدم"، گفت: "سيروس مقدم" با وجود زمان کاري بسيار بالا، جزء معدود کارگرداناني هستند که با دکوپاژ آماده روي صحنه مي‌آيد و به دور از هر گونه تنشي، درنهايت آرامش کار تيم را پيش مي‌برد و هيچگونه بحث بيهوده و اتلاف وقتي در آثاري که وي است اتفاق نمي‌افتد.
 
"مهين‌ترابي"، تصريح کرد: به هر صورت کار با "سيروس مقدم" تمام خستگي را از هنرمندان تيم دور مي‌کند و اين حسن بزرگي است که "سيروس مقدم" دارد.
 
وي ادامه داد: اميدوارم تجربه کار با "سيروس مقدم" براي هر هنرمند جوان در عرصه بازيگري فراهم شود.
 
***کار با "سيروس مقدم" را بسيار دوست دارم
 
"مهين‌ترابي" با اشاره به مصاحبه اخير خود و گفتگو درباره نقش کوتاهش با يکي از روزنامه‌هاي کشورمان، گفت: در آن مصاحبه خبرنگار از من پرسيد که تا به حال نديديم که شما در نقشي به اين کوتاهي به ايفاي نقش بپردازيد  و در "بچه هاي نسبتا بد" نقش "خاتون" در حاشيه بود ولي به دليل "زماني" و "مقدم" آن را پذيرفتم.
 
وي افزود: من با شوخي به اين خانم خبرنگار گفتم که قول مي‌دهم ديگر نقش کوتاه بازي نکنم و اين چنين پيشنهادهايي را نپذيرم.
 
"ميهن‌ترابي" ادامه داد: اين خبرنگار به عقيده من بايد در پرانتز مي‌نوشت که من با شوخي گفتم که ديگر چنين کاري نمي‌کنم، چرا که شنيده ام که "سيروس مقدم" ناراحت شده است.
 
وي اظهار داشت: مردم تا به حال مرا به غير از نقش محوري نديده‌اند ولي کار با "سيروس مقدم" متفاوت بوده که من حاضر به ايفاي نقش شدم.
 
"مهين‌ترابي" افزود: اميدوارم رفع دلخوري شود و "سيروس مقدم" فکر نکند که من از کار با وي پشيمان بوده‌ام.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: ن ، ن ، ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار