میلاد رجبی هنرمند برجسته رشته زيور آلات سنتي استان قزوين به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران در معتبرترين نمايشگاه بين المللي صنايع دستي جهان در برلين- آلمان حضور خواهد داشت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ 

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اشاره به توانمندی هنرمندان ايراني در خلق آثار منحصر به فرد دستي گفت : حکاکي کامل قرآن کريم بر روي عقيق که براي اولين بار در جهان و با استفاده از تکنولوژي نانو توسط هنرمند برجسته قزوینی ميلاد رجبي صورت پذيرفته براي نخستين بار در اين نمايشگاه رونمايي خواهد شد.

حميد رضا قاسمي يکي از راهکارهاي معرفي، توسعه و ترويج هنرهاي سنتي و صنايع دستي را ايجاد نمايشگاه‌ها با رويکردهاي متنوع دانست و اظهار داشت : اين عمل مي‌تواند به ابتکار و نوآوري در اين صنعت کمک نموده و گردشگران بسياري را جهت بازديد و خريد از نمايشگاه‌ها ترغيب نمايد.

وي در ادامه نمايشگاه و فروشگاه جهاني صنايع دستي برلين را بستري مناسب برای معرفی هرچه بیشتر محصولات صنايع دستي هنرمندان ایرانی دانست و تصريح کرد: با برگزاري نمايشگاه‌هاي صنايع دستي، زمينه ورود محصولات ایرانی به بازار تجارتي اروپا فراهم خواهد شد.

چهل و نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع دستي و هداياي برلين آلمان از 13 تا 17 نوامبر 2013 برابر با 22 تا 26 آبان 1392 در شهر برلين آلمان برگزار خواهد شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.