کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را در مورد دیدار تیم‌های میثاق و دبیری صادرودر این حکم تیم تبریزی برنده بازی اعلام خواهدشد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،طبق اطلاع ما از منابع آگاه دیدار تیم‌های فوتسال میثاق و دبیری در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر که به علت درگیری نیمه تمام باقی مانده بود به سود تيم دبيري اعلام خواهد شد.
 
در این دیدار مسئولان تيم فوتسال ميثاق نسبت به گل تساويي که وحید شمسایی به ثمر رسانده بود معترض بودند و معتقد بودند توپ به گل تبدیل نشده است. همین مسئله باعث شد تا درگیری در بازی به وجود آمده و بازی نیمه تمام باقی بماند.
 
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این مسئله رسیدگی و حکم خود را در مورد این بازی صادرو بر اساس گزارش رسیده، اعضای کمیته علت نیمه تمام باقی ماندن بازی را عدم امنیت در سالن دانستند و به همین دلیل بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود دبیری به پایان رسید.
 
شنيده هاي ما حاكي از اين است كه وحيد شمسايي بازيكن _مربي دبيري تبريز جريمه نقدي شده است و هواداران تيم ميثاق تهران هم 2 جلسه از همراهي تيمشان محروم شدند.
 
لازم به ذكر است هنوز مسئولان كميته انضباطي تصميمات نهايي خود را به صورت رسمي اعلام نكرده اند و سرمربي ميثاق كه در كميته فوتسال حضور دارد از اين تصميمات اظهار بي اطلاعي كرده است.
 
پايان متن/
برچسب ها: فوتسال ، دبیری ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار