مهرداد خوشبخت گفت: فیلمساز باید ضمن حفظ ارزشهای یک فیلم محتوایی از شعارزدگی پرهیز کند و به فکر برگشت سرمایه‌ای که هزینه شده نیز باشد.

مهرداد خوشبخت، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: راهکارهای بهبود کیفیت فیملنامه‌ها مثل سابق و هنوز در مرحله طرح دادن است.

خوشبخت با اشاره به قرارگیری افزایش سطح کیفی فیلمنامه‌ها در حوزه تخصصی فیلمسازان و هنرمندان عنوان کرد: خود آنها باید با حمایت از فیلمنامه‌های محتوایی این معضلات را حل کنند فیلمساز باید ضمن حفظ ارزشهای یک فیلم محتوایی از شعارزدگی پرهیز کند و به فکر برگشت سرمایه‌ای که هزینه شده نیز باشد.

وی بیان کرد: در میان خانواده‌های هنرمندان و فیلمسازان، فرزندان با استعداد و هنرمند وجود دارد که به خاطر استعداد ذاتی و همچنین قرار گرفتن در فضای خانواده هنرمند به این کار روی آورده‌اند اما این قانون نیست که فرزند و اعضای خانواده هنرمند و فیلمساز،‌ استعداد و علاقه به این رشته داشته باشند.

وی در خصوص صدور آ‌سان تر مجوز فیلم‌های مذهبی و عقیدتی گفت: هیچ تفاوتی در اعمال معیارها و ارزش گذاریها بین ژانرهای مختلف نیست و همه به یک چشم دیده می‌شوند و بیشتر فیلم‌های خوب در سال های اخیر را فیلمساز با محتوا ساخته است.
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.