بنزين LL100 براي هواپيما هاي کوچک و مصارف خاصي است که شرکت ملي پالايش پخش موافقت خودرا اعلام کرده و بزودي در بازار فيزکي عرضه مي شود.

حسيني مديرعامل بورس انرژي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص اعلام امادگي وزارت  نفت براي عرضه نفت خام در بورس انرژي گفت:وزير نفت دستور ورود نفت خام را به بورس انرژي صادر کرده است منتهي براي عملياتي شدن نفت خام به بورس انرژ ي  نيازمند تعامل در سطح کارشناسي و مديريتي است.

وي ادامه داد:اقدامات لازم را انجام داده و با مسئولان،مديران شرکت نفت و همجنين خريداران و کارگزاراني که در اين حوزه فعاليت دارند جلسات خوبي برگزار کرديم تا بتوانيم هر چه سريعتر دستور وزير نفت را عملياتي کنيم.

حسيني تصريح کرد:اميدوارم ظرف مدت يک الي 2 ماه اينده اين طرح عملياتي شود.

مديرعامل بورس انرژي در خصوص عرضه سلف نفتي گفت:فعلا برنامه ي براي عرضه سلف نفتي نداريم و بيشتر بحث ما توسعه ي بازار نفت خام و کامپونت اين محصول است وبا برگزاري جلسات کارشناسي در وزارت نفت و جلب موافقت انان به سراغ سلف نفتي موازي خواهيم رفت.

 عرضه ي بنزين 100LL  در بورس انرژي

 حسيني در خصوص عرضه بنزين 100LL  در بورس انرژي گفت: بنزين LL100 براي هواپيما هاي کوچک و مصارف خاصي است  که شرکت ملي پالايش پخش موافقت خودرا اعلام کرده و در بازار فيزکي عرضه مي شود.

وي تصريح کرد:خريداران عمده ي اين محصول کساني هستند که از هواپيما هاي کوچک  و سبک استفاده مي کنند که از جمله موارد مي توان به استفاده در مصارف کشاورزي  مانند هواپيماهاي سم پاشي اشاره کرد.

مديرعامل بورس انرژي افزود:توليد کننده اين محصول پالايشگاه ابادان است که از طريق بازرگاني پالايش و پخش  به تناسب مصرف عرضه مي شود.

وي خاطر نشان کرد: بنزينLL  100 محصول پر حجمي نيست و بازار مي تواند زمينه ي خوبي را براي عرضه اين محصول ايجاد کند و اميدوارم تا پايان سال در بورس انرژي عرضه شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، انرژی ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار