دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب هفت رتبه برتر در آزمون بورد تخصصی و هشت رتبه برتر در آزمون بورد فوق تخصصی امسال شد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، قائم مقام معاون آموزشی و مدیر امور هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : هفت نفر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آزمون بورد تخصصی موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند .

کوروش عزیزی ادامه داد: در این آزمون که شهریور برگزار شد دکتر محسن مؤمنی در رشته پزشکی اجتماعی و دکتر منصوره شکری پور در رشته پاتولوژی رتبه اول ، دکتر محبوبه اروئی در رشته پزشکی اجتماعی ، دکتر عارف نصیری شیخدر آبادی در رشته طب فیزیکی و توانبخشی و دکتر سامان اسدی در رشته بیهوشی رتبه سوم و دکتر حسام الدین اقلیمی در رشته جراحی عمومی رتبه چهارم را بدست آوردند .

وی افزود: دکتر محمد علی رنجبر نیز در آزمون بورد پاتولوژی دهان و فک و صورت موفق به کسب رتبه دوم در رشته پاتولوژی دهان و فک و صورت شد .

عزیزی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آزمون بورد فوق تخصصی نیز هشت رتبه برتر را کسب کرد که دکتر علی رضا رضوانی در رشت خون و سرطان بالغین و دکتر هما ایلخانی پور نادری در رشته غدد کودکان رتبه اول را کسب کردند .

همچنین دکتر فروغ صاکی در رشته غدد کودکان ، دکتر مریم زارعی نژاد در رشته روماتولوژی ، دکتر شیروان سلامی نیا در رشته جراحی عروق نیز رتبه دوم در گروه های خود را کسب کردند.

به گفته قائم مقام معاون آموزشی و مدیر امور هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دکتر سپیده داروگر در رشته ایمونولوژی و آلرژی بالینی و دکتر مریم احمدی پور در رشته قلب کودکان نیز رتبه های سوم و دکتر صالحه علا در رشته گوارش کودکان رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند ./س

برچسب ها: دانشگاه ، پزشکی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.