ماجدي گفت: اين اولين باري است که يکي از مقامات مهم اجرايي فيفا مي خواهد به ايران بيايد و از امکانات فوتبال ايران را مورد بررسي قرار بگيرد اين حضور مي تواند فرصت خوبي براي فوتبال ايران باشد.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نبايد به فکر عکس هاي يادگاري با سپ بلاتر باشيم تا با حضور او به نفع خود استفاده کنيم. بايد براي پيشبرد اهداف بلند مدت در فوتبالمان با سپ بلاتر و مقامات مهم fifa و Afc صحبت کرد، در حال حاضر اصلي ترين مشکل فدراسيون فوتبال بحث مشکلات مالي است که مسلما بخشي از آن برمي گردد به پول هاي بلوکه شده در فدراسيون. فرصت زيادي براي حضور موفق در جام جهاني نداريم و هنوز ديدار تدارکاتي قوي نداشتيم، فدراسيون فوتبال اولين اقدامي که بايد انجام بدهد اين مشکلات را برطرف کند بعد براي امکانات و تجهيزات فوتبالي در ايران در بلند مدت و اخذ تسهيلات از فيفا با سپ بلاتر وارد مذاکره شود.

وي در خصوص استقبال علي دايي و مهدي مهدوي کيا از سپ بلاتر گفت: خيلي خوشحالم البته علي دايي در فيفا شناخته شده است ومهدي مهدوي کيا هم سالها در فوتبال آلمان بازي کرده است. و فيفا و Afc به خوبي اين دو نفر را مي شناسند اميدوارم مراسم استقبال مناسبي برگزار شود.

ميرشاد ماجدي در خصوص مشکلات آندو تيموريان و آرش برهاني اظهار داشت: مشکل اصلي آندو تيموريان مشکلات مالي است و من متاسفم که بايد بگويم بعضي دوست دارند براي استقلال حاشيه درست کنند.

تيموريان يکي از بهترين بازيکنان ما در اين فصل بوده است صحبت ها و مشکلات خودش را به امير قلعه نوعي و علي فتح اله زاده گفته است، خبري هم که منتشر شده در مورد پيوستن تيموريان در نيم فصل دوم به يک تيم قطري صحت ندارد. در مورد آرش برهاني هم هيچ ليست سياهي از جانب امير قلعه نوعي مطرح نشده است اين صحبت ها فقط در حد شايعه است.

ماجدي در خصوص بازي خداحافظي فرهاد مجيدي اظهار داشت: قطعا باشگاه استقلال در پي مراسم خداحافظي فرهاد مجيدي است و زماني که نحوه و شيوه ي مراسم خداحافظي قطعي شود در رسانه ها اعلام خواهيم کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، برهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار