با بیش از 200 امضا؛

طرح دو فوریتی ممنوعیت دولت در استفاده از نیروهای بازنشسته تا پایان هفته اعلام وصول می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اعلام وصول طرح دو فوریتی ممنوعیت دولت در استفاده از نیروهای بازنشسته در صحن علنی بهارستان تا پایان هفته خبر داد و گفت: این طرح بیش از 200 امضا دارد که در صورت تصویب نمایندگان دولت نمی‌تواند از نیروهای بازنشسته به عنوان معاونان وزیر و استانداران استفاده کند.

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت طرح دو فوریتی ممنوعیت دولت در استفاده از نیروهای بازنشسته، اظهار داشت: این طرح بیش از 200 امضا دارد که در صورت تصویب نمایندگان، دولت نمی‌تواند از نیروهای بازنشسته به عنوان معاونان وزیر و استانداران استفاده کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت نباید به دنبال استخدام نیروهای بازنشسته باشد، بلکه باید از نیروهای جوان و کارآمد استفاده کند، افزود: بازنشستگان عمر مفید کاری خود را داشته‌اند و زمانی که نیروی جوان و کارآمد در کشور هستند، دلیلی ندارد از نیروهای بازنشسته استفاده کنیم.

نماینده مردم رباط‌کریم در پایان خاطر نشان ساخت: پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان هفته یا اوایل هفته آینده در صحن علنی بهارستان اعلام وصول شود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار