رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در 6 ماه نخست امسال 762 فقره حکم قلع و قمع ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان اجرا شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رضا عظیمی افزود: در راستای قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مصوب 85 مجلس شورای اسلامی، مواد 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون فوق، از سوی این سازمان و با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، از جمله قوه قضائیه و نیروی انتظامی، نسبت به قلع و قمع بناها و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی در سطح استان اقدام شود.

وی تصریح کرد: در این راستا در 6 ماه امسال تعداد 762 فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی و ساخت‌وساز غیرمجاز به‌مساحت حدود 97 هکتار مورد قلع و قمع قرار گرفت.

عظیمی افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه تعداد 412 فقره تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت حدود 96 هکتار در استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان داشت: به تمام مالکان اراضی زراعی و باغی موضوع این قانون که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز اقدام به تغییر کاربری کنند توصیه کرد قبل از هرگونه اقدام برای دریافت راهنمایی و اخذ مجوزهای لازم به مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند./س


برچسب ها: حکم ، قلع ، قمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.