رئیس اتاق بازرگانی اردبیل از بررسی طرح یکپارچه سازی قوانین بانکی در اتاق ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین پیرموذن در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی اردبیل افزود: قوانین دست و پاگیر و بخشنامه های متعدد بانک ها باعث تضعیف مالی واحدهای تولید شده است.

وی با بیان این که تعامل بین سیستم بانکی و بخش خصوصی یک ضرورت است از عدم هماهنگی و پاسخگویی نامناسب سیستم بانکی انتقاد کرد و از برگزاری جلسه ای برای پیگیری این موضوع خبر داد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل افزود: در این جلسه که در محل سالن کنفراس اتاق ایران و با حضور مدیران عامل و هیات مدیره بانک ها برگزار خواهد شد عملکرد و ناهماهنگی های سیستم بانکی و تعامل نامناسب سیستم بانکی با بخش خصوصی بررسی و تبیین می شود.

پیرموذن افزود: در همین راستا تشکیل کمیته حل اختلاف بانکی با محوریت اتاق بازرگانی و تعاون برای رسیدگی به موارد اختلافی فعالان اقتصادی با بانک ها در نحوه محاسبه سود تسهیلات و تغییر و اجرای بخشنامه های بانکی برای حمایت از تولید در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

وی به ویژگی های کمیته حل اختلاف بانکی اشاره کرد و گفت: جلوگیری از انباشته شدن پرونده های بانکی در سیستم قضایی و حل اختلافات بین تولید کنندگان و بانک ها در این کمیته تا حد زیادی از آسیب های روانی و اجتماعی و مالی به فعالان بخش خصوصی خواهد کاستب/.


برچسب ها: اردبیل ، طرح ، یکپارچه ، سازی ، قوانین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.