نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بهسازی ، آسفالت و توسعه جاده های مواصلاتی این شهرستان را از مطالبات جدی مردم این منطقه ذکر کرد.

حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: تاکنون در زمینه چهار بانده شدن ورودی شهر گرمی به طول پنج کیلومتر از مسیر جاده جدید با وزارت راه و شهرسازی مکاتبه شده است.

وی جلوگیری از حوادث رانندگی در مبادی ورودی شهرک ولیعصر ، دانشگاه آزاد اسلامی و جایگاه سی ان جی را از اهداف این برنامه اعلام کرد.

حجت الاسلام موسوی اصل لکه گیری و روکش آسفالت جاده قدیم گرمی به اردبیل و گردنه لنگان به امتداد 15 کیلومتر ، بهسازی و آسفالت جاده های ارتباطی گرمی به بخش انگوت و قره آغاج به امتداد 20 کیلومتر ، گرمی به بخش موران به طول 20 کیلومتر و شانه سازی و روکش آسفالت جاده گرمی به اینجیللو به امتداد 10 کیلومتر را از سایر موارد خواسته شده از وزارت راه و شهرسازی برشمرد.

نماینده گرمی بهسازی راه ها را در توسعه منطقه ضروری دانست و گفت: بدنبال مکاتبات مکرر در این زمینه پیگیری لازم اعمال می شود تا با تامین اعتبار مورد نیاز نسبت به عملیاتی شدن برنامه های پیشنهادی اقدام شود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.