شرکت هواپيمايي "اير فرانس کي ال ام" علاوه بر اخراج 5 هزار نفر از کارمندان "آليتاليا" خواستار استعفاي شوراي اداري و تعديل ساختار اين شرکت نيز شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت هواپيمايي هلندي-فرانسوي "اير فرانس کي ال ام" به تازگی اعلام کرده تنها در صورتي حاضر است به شرکت هواپیمایی "آليتاليا" کمک مالي کند که اين شرکت 5 هزار نفر از نيروي کار خود را اخراج کند.

اين درخواست در حالي مطرح مي‌شود که "اير فرانس کي ال ام" هم اکنون 25 درصد از سهام اين بزرگترين شرکت هواپيمايي ايتاليا را در اختيار دارد و اين شرکت نيز تاکنون نتوانسته است سرمايه‌گذاری براي نجات خود از ورشکستگي پيدا کند.

شرکت هواپيمايي "اير فرانس کي ال ام" با انتشار بيانيه‌اي فهرست شرايط خود براي مشارکت در سرمايه‌هاي "آليتاليا" را اعلام کرد.

بر اساس برخی دیگر از گزارش‌ها، شرکت هواپيمايي "اير فرانس کي ال ام" علاوه بر اخراج 5 هزار نفر از کارمندان "آليتاليا" خواستار استعفاي شوراي اداري و تعديل ساختار اين شرکت نيز شده است.

بزرگترين شرکت هواپيمايي ايتاليا حدود يک ميليارد يورو بدهي به بار آورده است.

5 هزار نفري که شرکت هواپيمايي "اير فرانس کي ال ام" خواستار اخراج آنها از "آليتاليا" شده است، بيش از دو برابر رقمي است که اين شرکت ايتاليايي در چارچوب برنامه تعديل ساختاري خود پيش بيني کرده است.

شرکت هواپيمايي "اير فرانس کي ال ام" در اواسط ماه اکتبر امسال اعلام کرد حاضر است 300 ميليون يورو به "آليتاليا" براي برون‌رفت از مخمصه مالي که دچار آن شده است کمک کند، اما تصميم نهايي را در اين خصوص در اواسط ماه نوامبر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار