مديركل دفترآموزش وپژوهش استانداري کرمانشاه، گفت: چهارمين جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل، فناوري و تجاري سازي در عرصه ملي طي روزهاي يازددهم تا چهاردهم آبانماه در محل مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نريمان محمدي در جلسه استانداری کرمانشاه گفت: بيش از 80  طرح به دبيرخانه استاني جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل "( دفترآموزش وپژوهش استانداري كرمانشاه) ارسال شده كه از بين آنها 60طرح برتر انتخاب و به دبيرخانه مركزي ( معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري) ارسال شده است.

وي افزود: دبيرخانه استاني اين جشنواره در استان با مسئوليت كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري و در راس آن رييس كارگروه يعني معاونت توسعه مديريت و منابع انساني تشكيل گرديد و براساس مصوبات اين كارگروه هيات داوران استاني از بين صاحبنظران دانشگاهي، خبرگان صنعت و مديران علمي و اجرايي انتخاب شدند كه مسئوليت بررسي علمي طرحهاي استاني را مطابق معيارهاي ارزيابي مورد نظر برعهده داشتند.

محمدی گفت: استان كرمانشاه در نمايشگاه سال گذشته در زمره استانهاي گروه دوم موظف به ارائه 40 طرح بود ليكن با حضور موثر و تاثيرگذار استان و دارا بودن دو طرح ملي و يك طرح برگزيده استاني به استانهاي گروه اول ارتقاء يافت و در رده استانهايي همچون: تهران، اصفهان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي و ... قرار گرفت و لذا به همين دلیل امسال مجاز به ارائه 60طرح در نمايشگاه شديم كه اميدواريم طرح هاي انتخاب شده در فرآيند تجاري سازي قرارگرفته و موجبات رشد وارتقاء استان در حوزه فناوري ونوآوري را بدنبال داشته باشد./ب


برچسب ها: نمایشگاه ، علم ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.