نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار استان مرکزی در پیام مشترکی، سیزدهم آبان را برگی زرین، مقطعی حساس و مناسبتی پر خاطره عنوان کرده اند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در پیام آیت ا... قربانعلی دری نجف آبادی و محد حسین مقیمی آمده است: در 13 آبان وحدت کلمه و تکیه بر قدرت ایمان و رهبری جلوه گر شد.
آنان در این پیام افزوده اند: در چنین روزی جوانان غیور ایران و دانشجویان پیرو خط امام با عمل انقلابی خود به جهانیان فهماندند که می خواهند با توکل به خدا و تکیه بر اقتدار دین و ایمان، در برابر اهریمن بایستند.
در این پیام خاطرنشان شده است: بی گمان دانش آموزان آگاه و رشید در مبارزه با استکبار، همواره نقش فعال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند .
امام جمعه اراک و استاندار استان مرکزی در این پیام افزوده اند: استکبار، ار دیرباز در برابر حق ایستادگی کرده و در ادیان، نقطه اوج قدرت باطل عنوان شده است.
آنان اضافه کرده اند: با تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان توسط دانشجویان پیرو خط امام( ره ) ، انقلاب دوم پدید آمد و وعده الهی مبنی بر پیروزی حزب ا... بر حزب شیطان تحقق یافت .
نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ( ره ) ، خواستار حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 13 آبان شده اند/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.